سلام وقتتون بخیر متخصیصن اومایی عزیز
من در هفته 17w+2d سونو آنومالی انجام دادم اما این سونو با سونو دیگر دوستان مقایسه میکنم احساس میکنم همه موارد چک نشده (مثل ستون فقرات ، شکاف کام، کلیه و کبد و تعداد انگشتان) بیزحمت شما هم چک میکنید که آیا این سونو کامل انجام شده یا نه؟
نکته دیگه ای که هست جواب سلفری من مثبت شد به نفع سندرم داون و آمینوسنتز انجام دادم خوشبختانه منفی شد آیا لازم هست من اکو قلب انجام بدم؟
پرسش (1402/06/06):
🛑 تفسیر سونوگرافی آنومالی 🛑
668
22
1402/06/06
سوال کننده
0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
سوال کننده

آمینو سنتز
0
1402/06/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
مامان گل مرکز حتی اگر بررسی کرده باشد متاسفانه خیلی با دقت تایپ نکرده است که ناشی از کج سلیقگی آن ها است، میتوانید جهت اطمینان سونوگرافی را در یک مرکز معتبر تکرار کنید ، اکوکاردیوگرافی هم اگر انجام گیرد قطعا خیلی بهتر است 💜
وقتتون بخیر ❤️
مامان گل مرکز حتی اگر بررسی کرده باشد متاسفانه خیلی با دقت تایپ نکرده است که ناشی از کج سلیقگی آن ها است، میتوانید جهت اطمینان سونوگرافی را در یک مرکز معتبر تکرار کنید ، اکوکاردیوگرافی هم اگر انجام گیرد قطعا خیلی بهتر است 💜
0
1402/06/07
سوال کننده
خیلی ممنون از شما ممنون میشم اگر جای معتبر میشناسید معرفی کنید 🙏
0
1402/06/07
سوال کننده
واینکه بهتره مجدد در همین هفته ای که هستم سونو تکرار کنم یا بزارم هفته ام بالاتر بره؟
برای من هیچ فرقی نداره هر طور که صلاح من هست راهنماییم کنید
برای من هیچ فرقی نداره هر طور که صلاح من هست راهنماییم کنید
0
1402/06/07
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من، در تهران هستید؟
0
1402/06/07
سوال کننده
بله
0
1402/06/07
سوال کننده
تهران هستم
0
1402/06/07
پزشک اوما
سونوگرافی صدرا برای هم آنومالی هم اکوکاردیوگرافی خوب هستند، اکوکاردیوگرافی مرکز طبی کودکان هم خوب است باز میتوانید از مادران هم کمک بگیرید ❤️❤️❤️
0
1402/06/19
سوال کننده
خانم دکتر من با راهنمایی شما مجدد سونوی آنومالی انجام دادم و اکوی قلب هم همچنین ممنون میشم بررسی کنید
0
1402/06/19
سوال کننده

0
1402/06/19
سوال کننده

0
1402/06/19
سوال کننده

0
1402/06/19
سوال کننده

1
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
به به مبارکتان باشد آقا پسر وروجک ما کاملا سالم بوده و همه چیز عالی است، فقط طول سرویکس مانند نوبت قبلی در محدوده ای است که بهتر است احتیاط بیشتر داشته باشید، کار سنگین و پیاده روی طولانی نکنید. استراحت هم کافی صورت گیرد 🌱
به به مبارکتان باشد آقا پسر وروجک ما کاملا سالم بوده و همه چیز عالی است، فقط طول سرویکس مانند نوبت قبلی در محدوده ای است که بهتر است احتیاط بیشتر داشته باشید، کار سنگین و پیاده روی طولانی نکنید. استراحت هم کافی صورت گیرد 🌱
1
1402/06/20
سوال کننده
سلام خیلی ممنون از شما 🌹
0
1402/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من 💜💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




