سلام خانم دکتر عزیز ومامانی گل من تقریبا ۱۰ روزی میشه پستونک و از دخترم گرفتم و خداروشکر نه اذیتم کرد نه خودش اذیت شد حالا از اونموقع فقط داخل تاب میخوابه چه خواب روز باشه چه خواب شب اصلا دیگه رو پام نمیخوابه چکار کنم این عادت رو تاب خوابیدن از سرش بیوفته و اینکه قبلنا شبی یه بار بیدار میشد اما الان زیاد بیدار میشه و انگار دندون عقبیارو میخواد در بیاره لثش خیلی ورم کرده.چکار کنم خواب بهتری داشته باشه.ممنون از راهنماییاتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



357
1402/06/06



