من دفعه اول خوردم خیلی حس بدی داشت مزه شیرخشک و اهن میده! بعد دفعات بعد با اب کمی گرم تر خوردم بهتر بود. و اینکه لیوانتو توی 3 بار نهایتا بخور! جرعه جرعه میخوری طعم بدش بیشتر حس میشه 😬😬
طعم های دیگشو بگیر موزی توت فرنگی شکلاتی داره
پودریش بیمارستان میگفتن به مننخورم
کاکائو از موزی و وانیل بهتره
وانیل ک افتضاح بود
اصلا نتونستم تحمل کنم،ببخشید بالا میارم
کاکائوش بد نیست مثل شی کاکائو میشه
البته ته مزه شوری داره یه حالیه کلا من یه دفعه میرفتم بالا روش سریع آب میخوردم
همون به شکل پودر نمیشه خورد؟
چ مزه ایشو گرفتی !؟من موزی گرفتم باشیر قاطی میکنم میخورم خیلی ام خوشمزس مزه شیر موز میده با آب اصن بد میشه..
موزیشو بگیر باشیر بخور نه آب ،با شیر سرد نجوشونیش