سلام بچه ها این ازمایش دنیزه البته هنو مدفوع و ادرارشو نتونسم بدم و ازمایش خونشه
دنیز ناشتا نبود تو اون دو ساعت ی مقدار شیر خورده بود
الان انزیم کبدش بالاس
چکار کنم همین امروز ببرمش سریع دکتر یا وایسم بعد ازمایش ادرار و مدفوعش ببرمش
خیلی ترسیدم و نگرانم
پرسش (1402/06/06):
جواب ازمایش چکاپ یکسالگی
709
78
1402/06/06
سوال کننده
0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
mami karen
بهش دارو نداده بودی؟
0
1402/06/06
mami karen
فک کنم میگن استامینوفن آنزیم کبدی رو بالا میبره
0
1402/06/06
سوال کننده
ن ندادم
0
1402/06/06
سوال کننده
حالا دکترش ساعت یک اکثر وقتا جواب میده منتظرم جواب بده ببینم چی میگه
0
1402/06/06
سوال کننده
استرس گرفم
0
1402/06/06
الهه♡
پسرمن شب قبل آزمایش دوسالگی سیب زمینی سرخ کرده خورد جواب ازمایشش که اومد دکترش گفت غذای چرب خورده احتمالا آنزیم هاش بالاش
0
1402/06/06
سوال کننده
خداکنه واسه همین باشه
اخه واسه دنیز گفتن دو ساعت ناشتا
اخه واسه دنیز گفتن دو ساعت ناشتا
0
1402/06/06
سوال کننده
من دنیز یادم نمیاد چی بهش دادم روز قبل یا حتی صبحونه بهش
0
1402/06/06
☆☆mahsa ☆☆
دکتر دختر من گف اصن نیاز ب ناشتایی نیست
ربطی نداره
ربطی نداره
1
1402/06/06
سوال کننده
دکتر دنیز همم ازمایشگاه گف دو ساعت ناشتا باید باشه
0
1402/06/06
Maryam M
سلام
پسر من آزمایش یکسالگیش خیلی بالا بود آنزیم کبدی کدکترش گفت مهم نیس الان ی زمین بخوره این انزیمه میرع بالا
تازه پسرم سه ساعت ناشتا بود
پسر من آزمایش یکسالگیش خیلی بالا بود آنزیم کبدی کدکترش گفت مهم نیس الان ی زمین بخوره این انزیمه میرع بالا
تازه پسرم سه ساعت ناشتا بود
0
1402/06/06
سوال کننده
واقعا؟؟
0
1402/06/06
سوال کننده
خداکنه
0
1402/06/06
Maryam M
دقیقا همون آنزیم ک برا دنیز بالاس
0
1402/06/06
Maryam M
چقد شب قبلش گربه کردم
0
1402/06/06
سوال کننده
بخدا دیگه نمیتونم هی ببرم ازمایش و اینا ک بچمو سوراخ کنن
اونروز اگه میدیدی چکار کرد چقدر جیغ زد گریه کرد اذیت کرد
اونروز اگه میدیدی چکار کرد چقدر جیغ زد گریه کرد اذیت کرد
0
1402/06/06
سوال کننده
حالا دکترش جواب نمیده
0
1402/06/06
Maryam M
حتی بار اول دکترش گفت مهم نیس بازم دلم آروم نیس دوباره ازمایششو بردم گفت این آنزیم اصلی کبدش نیس آخه همونجا موقع آزمایشم زیاد تکون خورد و گریه کرد
0
1402/06/06
سوال کننده
اره دنیزم همینجوری کرد منو باباشو دوتایی گرفه بودیمش پرستاره هم گرفه بودش حریفش نمیشدیم انقدر ک گریه میکردو جیغ میزد
0
1402/06/06
Maryam M
خب نیما روز اول ب هزار بدبختی گرفتن باز گفتن بس گریه کرده هم خون نمیاد هم حالت لختگی پیدا کرده فردا بیا باز فردا دوباره رفتیم
1
1402/06/06
سوال کننده
خدا خیرت بده استرسمو کم کردی
0
1402/06/06
Maryam M
تازه من سه بار بردم
بار اول ک بردم دکتر فهمید کم خونه دوباره فرستاد آزمایش فک کن سه بار پسرم سوراخ شد
بار اول ک بردم دکتر فهمید کم خونه دوباره فرستاد آزمایش فک کن سه بار پسرم سوراخ شد
0
1402/06/06
سوال کننده
ینی دیگه داشم دیونه میشدم
0
1402/06/06
Maryam M
نگران نباش چیزی نیس
یاد اون شب خودم افتاد چقد گریه کردم خیلی بد بود
یاد اون شب خودم افتاد چقد گریه کردم خیلی بد بود
0
1402/06/06
سوال کننده
😢😢😢😢
من تازه بردمش بیمارستان کودکان ک ازش خون گرفتن بازم دوبار ازش گرف از بس ک دسشو تکون میداد و وانمیستاد
من تازه بردمش بیمارستان کودکان ک ازش خون گرفتن بازم دوبار ازش گرف از بس ک دسشو تکون میداد و وانمیستاد
0
1402/06/06
Maryam M
منم آزمایشگاهی ک بردم مخصوص کودکان داشت خانومه حرفه آیی بود چون خساااایی بد رگه مثل خودم
0
1402/06/06
سوال کننده
من خیلی جوشی ام خیلی تا ی چیزی میزنه انقدر جوش میزنم و سریع خودمو داغون میکنم ینی ی مشکلی پیش بیاد ب ی ساعت من قیافم خراب میشه فک کنم از ی ساعت پیش تا الان ی کیلو لاغر کردم بخدا
0
1402/06/06
سوال کننده
اخه بچه ها چی ان خدایی اصلا رگاشون دیده نمیشه طفلکا
0
1402/06/06
Maryam M
پس خوب بود رسیدم از نگرانیت کم بشه
0
1402/06/06
سوال کننده
اره
خدا پسرتو واست نگه داره
خدا پسرتو واست نگه داره
0
1402/06/06
سوال کننده
فقط ی چیزی
0
1402/06/06
سوال کننده
ازمایش مدفوع و ادرارشو چجوری گرفی؟
0
1402/06/06
Maryam M
مرسی عزیزم همچنین دنیز جونو
0
1402/06/06
Maryam M
ببین برا پسر من مدفوع ک نداشت اما ادرارش رو کیسه گذاشتم صبح ک میخاستیم بریم بعد دیدم یکم جیش کرد گفتم ن این کمه رفتم آزمایشگاه یادم رفت قبل آزمایش کیسه رو بردارم بعد دیدم بس تکون خورده کیسه کنده شده ریخته
0
1402/06/06
سوال کننده
من اونروز چون بیمارستانه خیلی ب خونم دوره و نمیشد وایسم ازمایش خونو فقط گفم بگیرن
ادرارو مدفوعو گفتم ازاد بنویسن جا خونمون بگیرن
بعد هنو نرفم ازمایشگاه
ادرارو مدفوعو گفتم ازاد بنویسن جا خونمون بگیرن
بعد هنو نرفم ازمایشگاه
0
1402/06/06
سوال کننده
خب تا ی ساعت باید برسونی ازمایشگاه؟
0
1402/06/06
Maryam M
دیگه ی کیسه دیگه داشتم همونجا گذاشتم براش کلی آب دادم یکم رو پاش آب ریختم ب نیم ساعت جیش کرد
0
1402/06/06
سوال کننده
دنیز اکثرا صبحا ک بیدار میشه چون شبا تو خاب جیش نمیکنه جیش میکنه همونجا
مدفوعم نیم ساعت ی ساعت بعد اینکه بیدار شه صبحا میکنه
مدفوعم نیم ساعت ی ساعت بعد اینکه بیدار شه صبحا میکنه
0
1402/06/06
Maryam M
ببین مدفوع ک سخته خب نمیشه واستی اونجا چون معلوم نیس کی جیش کنه اما برا ادرار میتونستی
0
1402/06/06
Maryam M
پسرم من صبحا پی پی میکنه گفتم اگه لازم باشه خودم تو خونه ک کارشو کرد ببرم ک گفتن لازم نیس مدفوع ندارع
0
1402/06/06
سوال کننده
حالا برم ازمایشگاه امروز ببینم بهم ظرفاشو میده بیارم خونه ازمایش بگیرم
0
1402/06/06
Maryam M
اگر آزاد میخایی ببری ک تو خونه بگیر سریع برسون
0
1402/06/06
سوال کننده
اره ازاده
0
1402/06/06
سوال کننده
چون دکترش گف تو ی روز نمیشه دو تا ازمایش ثبت کنم
0
1402/06/06
سوال کننده
گفم ازاد بنویس
0
1402/06/06
سوال کننده
مال توچقدر شد پولش؟
1
1402/06/06
Maryam M
من ک ی ظرف برا ادرار داد گفتکیسع رو بذار داخلش منظور کتو هم میتونی داخل کیسه بگیری بذاری داخل ی لیوان ی بار مصرفی چیزی ببری بعد بذاری داخل ظرف ک بهت میدن چون ب من گفت همون کیسه رو بذار داخل ظرف
اما برا مدفوع نمیدونم
اما برا مدفوع نمیدونم
0
1402/06/06
Maryam M
فک کنم 300
0
1402/06/06
Maryam M
یادم نیس
1
1402/06/06
سوال کننده
خب خوبه
0
1402/06/06
سوال کننده
خونش شد ۶۴ تومن فک میکردم ۶۰۰ ۷۰۰ بشه😑
0
1402/06/06
Maryam M
من ی آزمایشگاه خصوصی بردم همین آزمایشو گفت 600
1
1402/06/06
سوال کننده
زنه گف ۶۴ تعجب کردم از بس ک گرونیه ی چیز ارزوت باشه شاخ در میاری😑
0
1402/06/06
Maryam M
بعد رفتم اینجا دقیقا نصف اونجا
0
1402/06/06
Maryam M
دولتیه
0
1402/06/06
Maryam M
بار اول اولم ک تعداد کمتر بود 100,و خورده ایب
0
1402/06/06
سوال کننده
جایی هم ک من رفم بینارستان کودکان بود دولتی بود
0
1402/06/06
Maryam M
اره با این پولای بی ارزش ما
0
1402/06/06
Mami Sh ....
پس چرا دکتر پسرمن هر بارمیگه ۸ساعت ناشتا باشه؟
نگران نباش سمیراجان شایانم آنزیم کبدش یه کم بالا بود تیروئیدشم یه کمی کم کاره
اما دکترش اصلا دارو نداد گفت توی غذاش از روغن کنجدیا زبتون استفاده کن لبنیات پرچربم نده
نگران نباش سمیراجان شایانم آنزیم کبدش یه کم بالا بود تیروئیدشم یه کمی کم کاره
اما دکترش اصلا دارو نداد گفت توی غذاش از روغن کنجدیا زبتون استفاده کن لبنیات پرچربم نده
1
1402/06/06
سوال کننده
چون احتمالا دو سالشه
0
1402/06/06
سوال کننده
اخه بچه ی ساله رو ک نمیشه زیاد ناشتا نگه داش
0
1402/06/06
nafas shiramin
عزیزم منم یه ماه پیش آزمایش ۱سالگی گرفتم انزیمای کبدش بالابود بردم بیمارستان گفتن هم بخاطر مصرف دارو هم خوردن غذای چرب کره
0
1402/06/06
سوال کننده
همین انزیمی ک واسه دخترمنم بالاس؟
یا چیزای دیگش هم بالا بود
یا چیزای دیگش هم بالا بود
0
1402/06/06
سوال کننده
دارویی چیزی ندادن
0
1402/06/06
nafas shiramin

0
1402/06/06
nafas shiramin
نه ندادن
0
1402/06/06
nafas shiramin
بقیه چیزا کمخونی داره
0
1402/06/06
سوال کننده
مثله مال دنیزه
0
1402/06/06
Mami Sh ....
چکاب یکسالگی ام ۸ساعت ناشتابود 🤐
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




