سلام خانم دکتر نوزادم امروز ۴۰ روزش هست اول شیرخشک نان اپتی میدادم یبوست گرفت طبق نطر پزشک نان کامفورت و قطره بی بی کر دادم الان مدفوعش اینجوریه روزی ۲تا۳ بار هم مدفوع میکنه یکمم زور میزنه آیا این طبیعیه؟
1
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده
شیر خودمو گاهی روزا در حد چند دقیقه میخوره
1
1402/06/05
faeze k..
سلام
کاملا عادی و سالم و طببعیه عزیزم
کاملا عادی و سالم و طببعیه عزیزم
0
1402/06/05
سوال کننده
مخاطی نیس؟
1
1402/06/05
faeze k..
دقیقا دختر منم همینطور بود و تو مطب دکتر یک بار پوشکش رو باز کرد و پرسیدم آیا این رنگ و شکل طبیعیه گفت آره و جای هیچ نگرانی نیس
0
1402/06/05
سوال کننده
ممنونم
0
1402/06/05
S H
مال دختر منم همینه بردمش دکتر گفتم مخاطیه گفت شیر زیاد میخوره واسه اونه
0
1402/06/05
سوال کننده
اره زیاد میخوره
1
1402/06/05
S H
نگران نباش اوکیه مدفوعش
0
1402/06/06
zari khanom
چند ساعد یبار و چند سی سی میدین؟
0
1402/06/06
zari khanom
دختر منم همسن بچه شماست من هر دو ساعت 60سی سی میدم ..بعضی وقتام یک ساعت و نیم
0
1402/06/06
سوال کننده
دقیقا همینقدر میخوره
0
1402/06/06
zari khanom
خوبه پس
0
1402/06/06
سوال کننده
اینم الان بعد از دوساعت
0
1402/06/06
سوال کننده

0
1402/06/06
zari khanom
حالا بذارین دکتر بیان
0
1402/06/06
سوال کننده
ساعت ۶ تا حالام بیداره گریه نمیکنه ولی هردفعه نق میزنه.الان ۸ساعته
1
1402/06/06
zari khanom
وای دختر منم چندباری اینجوری شد از 12ظهر تا12شب بیدار بود شاید این وسطا چندتا ی ربعی چرت زد ...انقد ترسیدم ...بعدش فرداش کلا خوابید جبران کرد
این نق زدنام من هر وقت پوشکشا باز میکنم میبینم نق زدناش ول میشه ..امتحان کن
این نق زدنام من هر وقت پوشکشا باز میکنم میبینم نق زدناش ول میشه ..امتحان کن
0
1402/06/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله طبیعی است، من قوام مخاطی در این عکس نمیبینم اگر شک دارید یک عکس دیگر از دفع جدید ارسال کنید تا ببینم
بله طبیعی است، من قوام مخاطی در این عکس نمیبینم اگر شک دارید یک عکس دیگر از دفع جدید ارسال کنید تا ببینم
0
1402/06/06
سوال کننده
اینکه بو بده هم طبیعیه؟ چون پسرم از دیروز خیلی بد میخوابه خواب عمیق نرفته بود تا الان سریع بیدار میشه.دیروزم از ۶عصر بیدار بود تا ساعت ۲ بعد هر نیم ساعت بیدار میشد
0
1402/06/06
سوال کننده
صبحم تا الان یه ربع یه ربع خوابیده
0
1402/06/06
پزشک اوما
بله میتواند بدلیل شیرخشک باشد ، مشکل دیگری به جز مساله خواب ندارد؟
0
1402/06/06
سوال کننده
نه فقط فکر میکنم به خودش میپیچه.البته گریه نمیکنه.قطره دایمتیکون میدم بهش دو دوره بهش ندادم ممکنه از این باشه؟
0
1402/06/06
سوال کننده
؟
0
1402/06/06
سوال کننده
واینکه با اینکه مدفوعش شل هست طییعیه که زور بزنه برای دفع؟
0
1402/06/06
پزشک اوما
عزیزم نفخ دارد به همین دلیل اذیت میشود، حتما آروغ دلبندتان را در هر نوبت بگیرید ،در طی روز در فواصل منظم شکم را دورانی ماساژ دهید، پاها را مانند دوچرخه زدن حرکت دهید ، اپلیکیشنهای white noise بگذارید ، اگر بهتر نشد مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



394

