سلام خانم دکتر عزیز,من ۱۸ هفته و ۵ هستم,آزمایشات غربالگری اول رو انجام دادم,مشکلی نداشتند و ریسک ها پایین بود, ان تی هم خوب بود
ولی دور روز پیش که رفتم برای سونوی آنومالی اسکن,یکسری یافته غیر طبیعی پیدا شد,الان باید چیکار کنم?جای نگرانی هست?ممنون میشم راهنمایی کنید
آیا نیاز هست تست آمنیوسنتز یا سلفری انجام بدم?
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



533
1402/06/05






