سلام خدمت خانم دکتر و همه دوستان خیلی نگرانم ممنون میشم نگاه کنید تا فردا عصر صبر ندارم🥺
0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
سوال کننده

0
1402/06/05
مامان بهار خانم
عزیزم نگران. کننده نیست بعضی موارد بالا پایینش طبیعیه برا کودکان مثل لنف خون اهن خونش یه کم پایین هس ای اس ار هم بالاست نگران نباش ببر دکترش ببین نظرش چیه
0
1402/06/05
الناز @
عفونت داره
0
1402/06/05
الناز @
تب هم داره درسته
0
1402/06/06
سحر شفیعی
عزیزم بنظر میرسه یه التهابی توی بدنش هست. ولی نگران نباش، همه چی با دارو حل میشه
1
1402/06/06
سوال کننده
بله از روز ازمایش بهش ازیتزومایسین دادم ولی تبش اومده پایین
0
1402/06/06
سوال کننده
و اینکه عکس از سینش گرفتن نوشته خشونت پاراهیلاز
0
1402/06/06
سوال کننده
پاراهیلار
0
1402/06/06
سوال کننده
ممکنه ریه عفونت داشته باشه بخاطر رفلاکس پنهان کسی تجربه رفلاکس پنهان رو داره؟
0
1402/06/06
سوال کننده
خیییلی وقته خس خس داره خیلی
0
1402/06/06
سحر شفیعی
دختر من رفلاکس پنهان داره ولی با دارو کنترل شده.فقط گاهی خس خس داره
0
1402/06/06
سوال کننده
بعد این pct وlym ازمایش خونش خیلی بالاس بخاطر اون میترسم😔
0
1402/06/06
سحر شفیعی
خشونت پاراهیلار مربوط به ریه هست.
0
1402/06/06
سوال کننده
ممکنه چون دارو ندادم برگشتش بع مری زده باشه بعد شده باشه عفونت مشکل ریه😭
0
1402/06/06
سحر شفیعی
عزیزم چرا دارو ندادی؟؟ ندادن دارو حتی باعث میشه که بچه به شیر بیمیل بشه و فقط غذا بخوره
0
1402/06/06
سحر شفیعی
گلم نگران نباش حتی اگه عفونت ریه هم باشه، درمان داره.خوبه که به موقع آزمایش دادید.
1
1402/06/06
سوال کننده
مشکل من اینه حال عمومی دخترم غذا خوردنش خوابش شیرش همه چیش خوبه دکترا بهش دارو نمیدادن ولی فقط خودم میدونم چقدر این سینش خس خس داره و سرفه هم داره
0
1402/06/06
سحر شفیعی
آزمایش pct هم برای تشخیص میزان و نوع عفونته
1
1402/06/06
سوال کننده
این گوگل اینقد ادمو میترسونه
0
1402/06/06
سحر شفیعی
اگه ادم اطلاعاتش کم باشه، گوگل خیلی ترسناکه
0
1402/06/06
سحر شفیعی
عزیزم انشالله که کوچولوت خوب میشه خیلی زود ولی بعدش حتما براش واکسن پرونار بزن.برای انواع عفونت ریه و سینوس و ... هست.یه سویه خاص باکتری رو ساپورت میکنه.من به دخترم زدم.
0
1402/06/06
سوال کننده
فدات بشم ممنونم
0
1402/06/06
سوال کننده
همینطوری برم داروخونه بهم میدم؟
0
1402/06/06
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
شواهد به نفع وجود عفونت است که خب باتوجه به بیمار بودن دلبندتان در هنگام انجام آزمایش امر غیرمعمولی نیست ولی حتما مراجعه کنید تا روال درمانی مشخص گردد.
سطح tsh باتوجه به معیارهای جهانی مشکل ساز نیست ولی باتوجه به رنج آزمایشگاه و با در نظر گرفتن اینکه ممکن است دستورالعمل های کشوری متفاوت باشند جهت تشخیص مشابه کم کاری تیروئید نظر متخصص اطفال را جویا شوید ، دوز مکمل آهن هم بهبود یابد ❤️
شواهد به نفع وجود عفونت است که خب باتوجه به بیمار بودن دلبندتان در هنگام انجام آزمایش امر غیرمعمولی نیست ولی حتما مراجعه کنید تا روال درمانی مشخص گردد.
سطح tsh باتوجه به معیارهای جهانی مشکل ساز نیست ولی باتوجه به رنج آزمایشگاه و با در نظر گرفتن اینکه ممکن است دستورالعمل های کشوری متفاوت باشند جهت تشخیص مشابه کم کاری تیروئید نظر متخصص اطفال را جویا شوید ، دوز مکمل آهن هم بهبود یابد ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



733

