سلام دکتر جان و دوستان اومایی. من برای گرفتگی بینی دخترم مدام استفاده میکنم تو روزی یکی دو بار . امروز خواهر شوهرم گفت دکتر بهش گفته که نباید استفاده کرد چون اب اسپری میره تو ریه بچه . نمیدونم این مطلب درسته یا نه ولی نگرانم کرد .دکتر جان میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ،دوستات اومایی اگر اطلاعی دارید ممنون میشم شما هم نظر بدین ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



318
1402/06/05







