سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
بنده دو ماه پیش برای اولین بار قرص اورژانسی مصرف کردم
از وقتی دخترم ۶ ماهه شد پریود هام شروع شد
۱۹ هر ماه پریود میشدم
بعد از خوردن قرص اورژانس
بار اول ۱۴ ماه پریود شدم
بار دوم ۱۰ ماه
و الآن ۵ ماه هست و من پریود شدم
نظم پریودم به کل ریخته به هم
و خونریزی و دل درد زیادی هم دارم
ممکنه به چه دلیلی باشه؟
نیازه سونو بدم؟
و یک سوال دیگه
به نظر شما استفاده از کاپ قاعدگی بی ضرره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



212
1402/06/05


