سلام بعد از زایمان سزارین برای تقویت خودم چه قرص هایی خوبه ؟
تو دوران بارداری فروفورت و کلترکس پلاس میخوردم همونارو بعد از زایمانم میتونم بخورم برا شیر دهی مشکلی نداره؟
چند روز بعد از زایمان تقویتی هارو شروع کنم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389
1402/06/05





