سلام خانم دکتر خسته نباشین من این ماه داروهای کمک باروری استفاده کردم کلومیفن hcgوhmg هفت روز دیگه تا موعدم مونده خاستم بدونم دکترم واسم همین داروها رو نوشته این ماه اگه پریود بشم میتونم استفاده نکنم بمونه واسه ماه بعدی آخه تو روزایی که باید دارو مصرف بشه و امپول بزنم مهمون دارم
443
18
1402/06/04
سوال کننده
0
1402/06/04
مهسا 26
بله میشه چرا نشه
0
1402/06/04
مهسا 26
بهترم هست به بدنت استراحت بوی
0
1402/06/04
مهسا 26
بدی
0
1402/06/04
سوال کننده
این ماه اگه پریود بشم میشه ماه دوم که استفاده میکنم
0
1402/06/04
سحر ...
من الان ۳ دوره پشت سر هم استفاده میکنم دکترم هم چیزی نگفت که وسطش وقفه بنداز یا نه
0
1402/06/04
سوال کننده
شما نتیجه نگرفتین با این داروها hcgهم زدین
0
1402/06/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید ❤️
اگر سنتان بالا نیست و. فوریتی وجود ندارد،بله میتوانید وقفه بدهید هیچ مشکلی ندارد ❤️
زنده باشید ❤️
اگر سنتان بالا نیست و. فوریتی وجود ندارد،بله میتوانید وقفه بدهید هیچ مشکلی ندارد ❤️
0
1402/06/05
سوال کننده
۳۸ سالمه خانم دکتر
0
1402/06/05
پزشک اوما
عزیزدلم بنابراین اگر مقدور است در اقدام اصلا وقفه نیندازید
0
1402/06/05
سوال کننده
ممنون خانم دکتر خدا کنه شش روز دیگه پریود نشم که نیاز به دارو باشه آخه تو اون تایم واسم مهمون میاد تا یک هفته نمیتونم هیچ کاریدانجام بدم
0
1402/06/05
سوال کننده
خانم دکتر من چهارده روزه از امپول اولم گذشته و دوازده روز از امپول دوم الان بی بی چک بزارم نشون میده باردارم یا نه هیچ لکه بینی لانه گزینی نداشتم
1
1402/06/05
hana ۱۳۸۰
اره گلم معلوم میکنه
1
1402/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدلم ، امیدوارم که این ماه شادی در انتظارتان باشد، و میتوانید لب بی چک بگذارید اما نتیجه منفی قابل اعتماد نیست چون هنوز خیلی زود است
1
1402/06/05
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر مهربان
0
1402/06/06
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




