سلام ،من بعد از سیزده روز از زایمان سزارین ام حتی لکه بینی نداشتم، روز بیست و دوم بعد زایمان دوبار، رابطه داشتم ، بعد از رابطه دوم یکم خونریزی داشتم و از اون به بعد بازم هر روز خون میبینم و خیلی زیاد شده مثل روز سوم دوران پریودی خون ریزی دارم.
حالا نمیدونم پریود شدم یا اسیب دیدم از بعد رابطه و باید چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



437
1402/06/04



