سلام خانمای عزیز من پسرم به لاکتور حساسیت داره
اوایل بهش کامفورت دادم بعدم نان ۲
حالاهم به خاطر اسهال ویروسی نان ۱۱۰ ال میدم
حالا که قطعش کروم دوباره اسهال شده.
میخوامدوباره کامفورت بدم
کسی تحربه داره ؟میشه داد به نظرتون ؟
ببلاک ال اف چیه ؟ اونو چی
این ال ۱۱۰ رو چرا باید دوهفته داد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



187
1402/06/04


