دوسه روزه به خارش افتادم ، امروز شدید تر شده
چه پمادی خوبه که بزنم؟
پرسش (1402/06/04):
سلام برای خارش قسمت داخلی واژن چیکار کنم
750
70
1402/06/04
سوال کننده
0
1402/06/04
fatemeh 😉
سلام عزیزم پمادکلوتریمازول بگیر از داروخونه
0
1402/06/04
سوال کننده
اون مگه برا سوزش نیست؟
0
1402/06/04
fatemeh 😉
با 7تا اپلیکاتور هرشب قبل خواب وارد واژن کن
0
1402/06/04
fatemeh 😉
ن منم مث تو بودم چند بار با سرکه واب شستم سوزشش بیشتر شد
0
1402/06/04
سمانه ودنیز🌊👶🏻
نمیدونم چ خبره همه همینجوری شدن
منم همینجوری ام
میخام برم امروز یا فردا دکتر
منم همینجوری ام
میخام برم امروز یا فردا دکتر
0
1402/06/04
fatemeh 😉
ازین کرما گرفتم زدم بهتر شدم برا خارش بیرونم ان ان گرفتم
1
1402/06/04
fatemeh 😉
لباس زیر نپوش لباس نخی بپوش خونه ازاد
0
1402/06/04
سوال کننده
اوه اوه خیلی بده🥺
0
1402/06/04
ن ب
منم اینجوری شدم
0
1402/06/04
bahar ❤️
داخلی یا بیرون عزیزم
0
1402/06/04
ن ب
فردا میرم دکتر
0
1402/06/04
سوال کننده
منم اگه خوب نشم میرم دکترم روزهای زوج هست
0
1402/06/04
سوال کننده
همین کارو کردم
1
1402/06/04
bahar ❤️
اگه بیرونی پماد ان ان بزن آب رو اتیش
0
1402/06/04
bahar ❤️
ولی باید بری دکتر پماد مخصوص بده
0
1402/06/04
bahar ❤️
بنظرم احتیاج هم هست قرص بخوری
0
1402/06/04
سوال کننده
لبه ی داخلی تقریبا یکسانت😶😂
1
1402/06/04
bahar ❤️
من رفتم دکتر گفت فقط آب خالی بزن اصلا شوینده نزن همین شوینده باعث خارشم شده بود هم اینکه گفت اصلا شلوار تنگ نپوش وشرت نپوش
0
1402/06/04
سوال کننده

اینو ظهر گرفته نمیدونم مصرف کنم یا نه
0
1402/06/04
bahar ❤️
بزن همین برای خارش دیگه
0
1402/06/04
سوال کننده
آره شوینده اصلا نباید بزنی مخصوصا صابون
شوینده ملایم هست مخصوص واژن
شوینده ملایم هست مخصوص واژن
0
1402/06/04
fatemeh 😉
برا من سبزه زدم خوب شدم.
1
1402/06/04
bahar ❤️
اونم من میزدم خارش میگرفتم
0
1402/06/04
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1402/06/04
سوال کننده
خداکنه منم خوب شم😤
3
1402/06/04
fatemeh 😉
ان ان هم بگیر برا بیرونش بزن خیلی خوبن این دوتا کرم
0
1402/06/04
fatemeh 😉
منم مث تو بودم بهترم الان.2تا اپلیکاتور مونده بزنم ک پریود شدم😑
0
1402/06/04
fatemeh 😉
حتما اپلیکاتور جدا بگیر که بعد استفاده بندازی
0
1402/06/04
fatemeh 😉
خودش یدونه داره ک با اب و صابون میگه بشور ولی جدا بگیری 7تا هرشب بزنی بندازی بهتره
0
1402/06/04
سوال کننده
بیرونش نمیخاره
یکم قسمت داخلی
دوسه روز پیش روم ب دیوار فکر کنم دستش تمیز نبوده زده بهم
از اونموقه اینجور شدم
از زمان بارداریم تا الان اصلا سابقه عفونت و خارش و سوزش این چیزا نداشتم
یکم قسمت داخلی
دوسه روز پیش روم ب دیوار فکر کنم دستش تمیز نبوده زده بهم
از اونموقه اینجور شدم
از زمان بارداریم تا الان اصلا سابقه عفونت و خارش و سوزش این چیزا نداشتم
0
1402/06/04
سوال کننده
تو عنوان سوال زده بودم پاک کردم گفتم سوژه ندم دست بچه ها😂😂😂😂😂😂
0
1402/06/04
سوال کننده
بعد اینکه پاک شدی بزن
0
1402/06/04
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی از راهنماییت😍
0
1402/06/04
fatemeh 😉
خیلی حساسه واژن دیگ.من هروز حمامم شورتمم عوض میکنم تو رابطه هم رعایت میکنم ولی باز خارش گرفتم فک کنم یا برا قرص ضدبارداری یا عرق
1
1402/06/04
fatemeh 😉
اره ادامه میدم
0
1402/06/04
fatemeh 😉
خواهش عزیزم.یکم از کرم هم به بیرون بمالی هم خوبه من چون ان ان نداشتم زدم بهتر شد خارشم
0
1402/06/04
کوثر🍃
حتما برو دکتر شاید عفونت قارچی باشه
0
1402/06/04
Maryam pormehr
دقیقا منم
از شدت خارش و سوزش پریشب داشتم دیونه میشم
قرص کلوتریمازول داخلی فرو کن قبل خواب😃
از شدت خارش و سوزش پریشب داشتم دیونه میشم
قرص کلوتریمازول داخلی فرو کن قبل خواب😃
0
1402/06/04
سوال کننده
آره شاید
0
1402/06/04
سوال کننده
باشه خشگلم
0
1402/06/04
سوال کننده
امروز اینو استفاده کنم اگه بهتر نشدم میرم
0
1402/06/04
سوال کننده
قرصش که خیلی میسوزونه
0
1402/06/04
مامانِ آیهان 😍
این واژیناله براسوزشه موضعی براخارشه
0
1402/06/04
zari khanom
دوبار عنبر نسا رو امتحان کن ضرر نداره ...منکه خارشم با عنبر نسا خوب شد
0
1402/06/05
پزشک اوما
سلام نازنینم
پماد کلوتریمازول واژینال 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید ، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
پماد کلوتریمازول واژینال 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید ، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1402/06/05
سوال کننده
اگه منظورتون این پماد که امشب مصرف کردم
0
1402/06/05
سوال کننده
فقط خارش داشتم بعد مصرف این سوزش هم دارم یکم
0
1402/06/05
سوال کننده
ترشح دارم مثل قبل
0
1402/06/05
سوال کننده
فردا عصر نوبت دکتر گرفتم پزشک اوما تا اونموقه چیکار کنم🥲🥲
0
1402/06/05
پزشک اوما
عزیزم ترشحات یعنی شیری هستند؟. پنیری نیستند ؟یک عدد هیدروکسی زین بخورید ، تا تغییرات را ببینیم
0
1402/06/05
سوال کننده
ترشح خیلی ندارم تقریبا خشکه
وقتی هم میاد شیری
وقتی هم میاد شیری
0
1402/06/06
پزشک اوما
عزیزدلم بنابراین هیدروکسی زین شبی یکی برای کنترل سوزش و. خارش مصرف شود ، تریامسینولون ان ان روی نواحی بیرونی نیز بزنید
0
1402/06/06
سوال کننده

دارو فقط اینارو بهم دادن
0
1402/06/06
سوال کننده
بعد اینکه پماد رو میزنم تا نیم ساعت اولش سوزش دارم .این طبیعیه؟
0
1402/06/06
سوال کننده
چشم اینارو هم استفاده میکنم
0
1402/06/06
سوال کننده
تست پاپ اسمیر هم گرفتن ازم بعد اینکه اومدم خونه چندبار لک بینی داشتم . طبیعیه؟
0
1402/06/06
پزشک اوما
اگر سوزش تداوم ندارد جای نگرانی نیست، لکه ببین هم طبیعی است عزیزدلم ❤️
0
1402/06/06
سوال کننده
مرسی که انقد با حوصله به تمام سوالاتم جواب دادین🥰🥰🥰😍😍 ممنون🌸
0
1402/06/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان دوست داشتنی من ❤️💓❤️💓
1
1402/06/07
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1402/06/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




