حنا نداری؟
حنا بزنی بهتر میشه
البته باردار هستی نمیدونم مشکل داشته باشه یا نه
یکم کاسنی یا خیار رنده شده بزن
حواسم نبود اینبار زیاد گذاشتم بمونه
عزیز جان تو بارداری ژیلت بزنی بهتره.
البته من وقتای دیگه خم ژیلت میزنم . واجبی که جونم کنده شد موها کنده نشد تا دو هفته هم آب میخورد دل ضعفه میرفتم از سوزشش، کرم موبر هم خمین طور خیلی سوزش داشتم، دیگه استفاده نکردم.
ژیلت ریسکش کمتره
الانم دستمال نخی تمیز با آب سرد خیس کن، مرطوب باشه بزار روش،
یک کم که حس کردی خشک شده دوباره مرطوبش کن تا صبح شورت هم نپوش، با دامن یا پیراهن باش باد بخوره خوب میشه.
بهترین و دسترس ترینش روغن مایع هست
روغن زیتون عالیه بزن زود خوب میکنه
سلام مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم ، پماد زینک یا آلفا بزنید و لباس زیر نپوشید ❤️