سلام بچه ها خوبین من دوماه و بیست روز هست سزارین شدم.تا الان ۵ بار رابطه داشتم که بعدش سوزش میگیرم و تقریبا ۳ بار،چند ساعت بعد رابطه دچار خونریزی و لک بینی میشم.
یه ماه بعداز زایمان بخاطر هماتوم بخیه هام سونو دادم مشکلی نداشتم.ولی معاینه داخلی نشدم
کسی بوده همچین مشکلی براش پیش اومده باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



608
1402/06/03



