من دخترم خیییلی گریه میکنه جوری گریه میکنه ک اخرش خودم میشینم گریه میکنم نمونش همین دیشب از ساعتای۲شب شروع کرده گریه رو تا امروز۴عصره نمیدونم از کولیکه یا رفلاکس ولی خودم احتمال میدم از کولیک باشه چون هی پاهاشو بلند میکنه جیغ بنفش میزنه اصن با هیچی اروم نمیشه ولی خب مگه این همه کولیک اذیت میکنه نی نی های شما هم اینجوری بودن؟حتی از بس گریع میکنه چندوقت پیش سونو هم بردم همه چیش سالم بود خداروشکر ولی دوسه روزه خیلی بیقرار شده قبلا حداقل تا ساعتای۷و۸صبح اروم میشد ولی الان ن،بنظرتون از کولیکه؟میترسم مشکل دیگه ای داشته باشه
پرسش (1402/06/03):
بیاین درمورد بی قراری نی نی هاتون بگین چرا بچه های الان اینجورین
713
85
1402/06/03
سوال کننده
0
1402/06/03
الهه♡
داروی دلدرد نمیدی بهش؟
0
1402/06/03
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام عزیزم برای کولیک چه دارویی بهشمیدی؟؟
0
1402/06/03
zeynab q
عزیزم من اهورا نی نی دادم بهش اصلا اذیت نکرد
1
1402/06/03
مامانِ لِنا 🧚♀️
اگر بتونی قطره ی اینفاکولِ اصل بگیری خیلیییی به دلدرداش کمک میکنه
اینبار گریه کرد کیسه آبگرم بذار روی شکمش اگر آروم شه از همون کولیکه
دوشب پیش دخترم با کیسه آب گرم آروم شد و خوابش برد
اینفاکولم میدم بهش
اینبار گریه کرد کیسه آبگرم بذار روی شکمش اگر آروم شه از همون کولیکه
دوشب پیش دخترم با کیسه آب گرم آروم شد و خوابش برد
اینفاکولم میدم بهش
0
1402/06/03
سوال کننده
اینفاکول هم دادم بنظرم تاثیری نداره زیاد البته بعضی روزا اروم تره ولی بعضی روزا با هیچی آروم نمیشه فقط گریه میکنه
0
1402/06/03
سوال کننده
چرا هرچی گفتن بهش دادم
0
1402/06/03
سوال کننده
اوایل پدی لاکت میدادم بعد دکتر عوض کرد کولیف داد ک هیچ کدوم تاثیر نداشتن بعدش خودم کولیکز خریدم با این یکم اروم تر شد اینفاکول هم سفارش دادم بازم بنظرم تاثیر خاصی نداره
0
1402/06/03
سوال کننده
این یکیو تاحالا بهش ندادم
0
1402/06/03
سوال کننده
اینفاکول چندقطره در روز میدی بهش؟
0
1402/06/03
fatem F
تو ماشین آروم میشه؟
1
1402/06/03
fatem F
یه تست ساده اینه شب ببرش تو ماشین دور بزنین اگه از کولیک باشه آروم میشه خوابش میبره
1
1402/06/03
سوال کننده
دیشب نبردمش ولی درکل اره خیلی تو ماشین ارومه راحت میخوابه ولی تا بیایم خونه باز شروع میکنه
1
1402/06/03
fatem F
خب این کولیکه فقط هم باید دوره اش بگذره ، پسر اول من فقط تو ماشین آروم میشد یعنی ما هر شب چند ساعت تو ماشین میچرخیدیم وسطش یه جا نگه میداشتیم معمولا جلو داروخونه میدون فاطمی یه ساعتی میخوابیدیم باز تا میرسیدیم خونه شروع میکرد
0
1402/06/03
باران .
عزیزم قشنگ یاد خودم افتادم حال و روزگارت عین خودمه ١٠ماه تموم بچم شبانه روز زار زد و نفهمیدم مشکلش چیه انواع دکترها سونوها ازمایش هارو بردم تااینکه متوجه شدم بچم به تخم مرغ حساسیت داشته و دلدرد میشده اوایل خودم میخوردمدتو شیرم میرفته بعدم تو غذاش میدادم و متوجه نبودم تست پوستی گرفتم و راااحت شدم خوابش خوب شد گریه هاش خوب شد
0
1402/06/03
fatem F
فقط مطمئن شو شیر کافی میخوره از گرسنگی نباشه
0
1402/06/03
باران .
کولیک و رفلاکس اینا فقط ۴تا کلمه هست که باهاش داروخونه ها تجارت راه انداختن و تا بچه به دنیا میاد ۴تا دارو دلدرد میدن اروم کنن بچه هارو
نمیگم نیست چرا دلدرد میگیرن ولی اینجور که شبانه روز گریه کنن از دلدرد و کولیک گذشته باید دنبال مشکل اصلی باشید
نمیگم نیست چرا دلدرد میگیرن ولی اینجور که شبانه روز گریه کنن از دلدرد و کولیک گذشته باید دنبال مشکل اصلی باشید
0
1402/06/03
Feri 🙃🤩☹️
کولیکِ هرقطره ای رویه بچه ای میوفته
0
1402/06/03
Feri 🙃🤩☹️
قطره های کولیک رو امتحان کن
0
1402/06/03
Feri 🙃🤩☹️
چندتا رو امتحان کن ببین کدوم روش میوفته
0
1402/06/03
باران .
بچه من اونقدر گریه میکرد که شب دیگه صداش درنمیومد
اینفاکول کولیف کولیکیز کولیکید دومپریدون فاموتیدین همه رو داااادم فقط درمان اصلیش قطع کردن غذاهای الرژن بود
اینفاکول کولیف کولیکیز کولیکید دومپریدون فاموتیدین همه رو داااادم فقط درمان اصلیش قطع کردن غذاهای الرژن بود
0
1402/06/03
سوال کننده
وای۱۰مااااه؟😥خداکنه دختر من زودتر خوب شه
من شیرخشک میدم ولی
من شیرخشک میدم ولی
0
1402/06/03
سوال کننده
حالا اگه کولیکه تحمل میکنم دورش بگذره ولی ترسیدم مشکل دیگه ای نداشته باشه
0
1402/06/03
سوال کننده
بنظرم کولیکز بهتر بوده ولی بازم بعضی روزا با هیچ کدوم اروم نمیشه فقط باید وقتش بگذره بعد آروم میشه
0
1402/06/03
سوال کننده
ن بابا گرسنه ک مطمئنم نیس
0
1402/06/03
fateme 007
بچه ی منم دوسه روزه خیلی گریه میکنه امروز اصلا نخوابید، ۵ دق میخوابید بعد بیدار میشد گریه میکرد، همشم گشنه اس ، نمیدونم چیکار کنم
0
1402/06/03
سوال کننده
خب اون بخاطر گشنگیه احتمالا
0
1402/06/03
fateme 007
خب شیرش میدم ، میخوابه زیر سینه، باز برش میدارم ۵ دق دیگ بیداره، کلافه شدم دیگ، به هیچ کاری نمیرسم🥲
0
1402/06/03
سوال کننده
حتما شیرت کمه سیر نمیشه طفلی
0
1402/06/03
سوال کننده
کمکی شیرخشک بده
0
1402/06/03
fatem F
عزیزم سیر نمیشه خب بهش کمکی شیرخشک بده و خودت هم قطره شیرافزا و غذاهای چرب و آبکی بخور شیرت زیاد بشه
0
1402/06/03
Lili Love
بچه من اینجوری بود رفلاکس پنهان داشت ..کولیک داشت
همیشه از قطره کولیک ایز استفاده میکردم حتی الان به این سنش هم دلدرد داره که گاها بهش میدم
همیشه از قطره کولیک ایز استفاده میکردم حتی الان به این سنش هم دلدرد داره که گاها بهش میدم
0
1402/06/03
Lili Love
حالا مال شما یکماهشه ما تا سن یکسالگی شب تا صبح جیغ میزد خواب نداشتم آرزوی خواب داشتم
0
1402/06/03
سوال کننده
رفلاکس پنهان هم بی قرار میکنه؟
0
1402/06/03
سوال کننده
ن من مشکلی ندارم میگم ک تحمل میکنم ولی اخه بعضی وقتا با گریه هاش شک میکنم چیز دیگه ای باشه بخاطر همین گفتم بپرسم بچه های شما هم اینجوری بودن
0
1402/06/03
الی ی
از کجا میفهمیدی دلدرد داره ؟
0
1402/06/03
الی ی
گریه شدید همون کولیک ه
0
1402/06/03
marjan❤️ .
بچه های الان بچه نیستن گودزیلان 😒
0
1402/06/03
سوال کننده
اهان
0
1402/06/03
سوال کننده
والا بخدا
0
1402/06/03
zeinab k
سلام عزیزم درکت میکنم
فقط امیدوار باش ک ب زودی این وضعیت تموم میشه
دختر من تقریبا ۲ ماهگی خوب شد
اصلا هیچ جوره نمیخوابیدو آروم نمیشد فقط تو ماشین ساعت ۳ و ۴ صب خانوادگی تو خیابونا با ماشین دورش میدادیم
ولی تموم شد شکر خدا
فقط امیدوار باش ک ب زودی این وضعیت تموم میشه
دختر من تقریبا ۲ ماهگی خوب شد
اصلا هیچ جوره نمیخوابیدو آروم نمیشد فقط تو ماشین ساعت ۳ و ۴ صب خانوادگی تو خیابونا با ماشین دورش میدادیم
ولی تموم شد شکر خدا
0
1402/06/03
fateme farajollahi
سلام عزیرم این کولیک داره تادوره اش بگذره..قطره بی بی گربه مروربهترمیکنه پسرمن تواوج گربه لاصدای سشوآر بافاصله ازش میگرفتم آروم میشدبچه های داداشمم به برنامه تو سوار دانلود مردم صدای جاروبرقی وسشوآرتواوج گربه بااونااروم میشد
0
1402/06/03
fateme farajollahi
صدلی سشوآربافاصله ازش امتحان کنین بعداون برنامه ودانلودکنین بببنم باکدوم آروم میگیره
0
1402/06/03
fateme farajollahi
نی نی با اسمش فکرکنم
0
1402/06/03
سوال کننده
برنامه نی نی با؟
0
1402/06/03
سوال کننده
صدای سشوار رو داره؟
0
1402/06/03
سوال کننده
۲ماهگیش ک تموم شد بهتر شد؟
0
1402/06/03
zeinab k
۵۵ روزگی تا ۶۰ روزگی کم کم بهتر و بهتر شد
0
1402/06/03
مامان ی خانم کوچولو
سلام کولیکه.من تو اون سن کولیک الان دندوناش داره دیوونم میکنه
0
1402/06/03
مامان ی خانم کوچولو
😭😭😭
0
1402/06/03
🤍ننه آرتمیس 🤍
گهواره نداری؟؟؟ یا ننو؟؟ نداری میتونی دونفری بزارین تو پتو تابش بدین
1
1402/06/03
fateme farajollahi
اره صداهای سفیدمیگن امتحان بگن پسرمن تواوج گریه که سیاه میشدسشوارروشن میکردم آروم میگرفت وکمی بعدمیخوابید
0
1402/06/03
🤍ننه آرتمیس 🤍
قنداقش کن. هرچی کمتر دست و پا بزنه کمتر اذیت میشه
0
1402/06/03
🤍ننه آرتمیس 🤍
شکمشو چرب کن ماساژ بده با پارچه ببند
0
1402/06/03
مامان ی خانم کوچولو
منم همونجور بود بچم.بعضی روزا فک میکردم روده هاش مشکل داره.۰ندتا دکتر و هرکدومو چندبار بردم.ولی فایده نداره.۳ماهش پر شد خیلی بهتر شد.باز بعد دوهفته ش دندوناش شروع شد که داره پدرمو درمیاذهصدرحمت به کولیک
0
1402/06/03
مامان ی خانم کوچولو
برای دندون راهی ندارید؟
ی هفته س که دارم دیوونه میشم.امروز دیگه ی سره شده.با هیچی اروم نمیشه
ی هفته س که دارم دیوونه میشم.امروز دیگه ی سره شده.با هیچی اروم نمیشه
0
1402/06/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
مطمئنی دندونه؟؟؟؟
0
1402/06/04
سوال کننده
۵۲روزشه الان
0
1402/06/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
تا سه ماهگی همینه. تحمل کن. صبور باش
0
1402/06/04
سوال کننده
ن ولی میخام سفارش بدم ننو
0
1402/06/04
سوال کننده
من میزارم نهایتش یکم اروم میشه باز دوباره میزنه زیر گریه
0
1402/06/04
🤍ننه آرتمیس 🤍

0
1402/06/04
سوال کننده
وای اصلا برا قنداق نمیزار انگار بیشتر اذیت میشه کلی زور میزنخ
0
1402/06/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
کتاب شادترین کودک محله رو بخون
0
1402/06/04
سوال کننده
ماساژ دادم ولی تاحالا با پارچه نبستم
0
1402/06/04
سوال کننده
وای دقیقا منم امروز گفتم حتما روده هاش مشکل داره دیگه
0
1402/06/04
سوال کننده
اوووف من فک کردم هرچی جلوتر بره راحتتر میشیم نگو باز چالشای جدید میاد😅
0
1402/06/04
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی از راهنمایین
0
1402/06/04
باران .
اره نمیدونستم به شیر خشکی که میدادم هم حساسیت داشته بود شیر ببلاک ای آر میداده بودم که رفلاکسو درمان کنم غافل از اینکه بچم حساسیتی بود دیگه پپتی جونیور شروع کردم بدم اروم شد
0
1402/06/04
باران .
ننو خیلی خوبه کمکـت میکنه و اینکه ببر دکتر بگو ازمایش واسه حساسیت بنویسه از مدفوعش تو ازمایش مشخص میشه اکه حساسیت داشته باشه و اگر رفلاکسش شدید باشه اونم تو سونو مشخص میشه
0
1402/06/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
روش نوشته قبل هربار شیر دادن نیمسی سی
که خود قطرهچکونش نیم سی سیه
زدهاگه بعد چهار روز بهتر نشد یک سی سی بدید
امادکتر دخترم گفت روزی سه بار بده
دقیقادختر منم یه شبایی خوبه،یه شبایی اصلا آروم نمیشه
من پدیلاکتمیدادم حس میکردم بدتر شده چند شبه قطع کردم
که خود قطرهچکونش نیم سی سیه
زدهاگه بعد چهار روز بهتر نشد یک سی سی بدید
امادکتر دخترم گفت روزی سه بار بده
دقیقادختر منم یه شبایی خوبه،یه شبایی اصلا آروم نمیشه
من پدیلاکتمیدادم حس میکردم بدتر شده چند شبه قطع کردم
0
1402/06/04
مامانِ لِنا 🧚♀️
انگار تنهاراهش صبره تا دوره ش بگذره
اماکیسهآبگرمو امتحان کن به نظرمخیلیموثره
اماکیسهآبگرمو امتحان کن به نظرمخیلیموثره
0
1402/06/04
سوال کننده
منم ببلاک کامفورت میدم ممکنه از شیرخشکش باشه یعنی؟
0
1402/06/04
سوال کننده
اره باید تحمل کرد
0
1402/06/04
مامان ی خانم کوچولو
اره.سفید هم شده.علایم داره.دکتر هم بردم گفت مال دندونشه
0
1402/06/04
مامان ی خانم کوچولو
ننو و صدای سشوار یا جاروبرقی خیلی کمکت میکنه
0
1402/06/04
الی ی
متاسفانه تمومی نداره تا عروس داماد بشن برن اون موقع هم باز باید برای زندگی و بچه داری شون حرص بخوری 😀😀
1
1402/06/04
سوال کننده
دقیقا😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




