عطسه داره اما تب نداره و آبریزش بینی هم داره ،چه دارویی میتونم استفاده کنم براش ؟و اینکه دخترمم که ۴ماهش تمام شده اونم همین علائم رو بدون تب داره به دخترم چه دارویی بدم ؟ایا لازمه دکتر ببرمش؟
پرسش (1402/06/03):
سلام خانم دکتر ،پسرم ۲سال و سه ماهشه،امروز احساس میکنم سرفه خشک و
285
21
1402/06/03
سوال کننده
0
1402/06/03
نیلوفر آزادی
سلام عزیزم . دکتر اسلامپور هم تو پیجشون استوری گذاشته بودن ویروسه و انتی بیوتیک لازم نیست . عکسشو بفرستم شا
ید به دردتون بخوره . البته نظر اصلی رو خانم دکتر میان میگن گفتم تا خانم دکتر انلاین بشن . نگران نباشی
ید به دردتون بخوره . البته نظر اصلی رو خانم دکتر میان میگن گفتم تا خانم دکتر انلاین بشن . نگران نباشی
0
1402/06/03
نیلوفر آزادی

0
1402/06/03
نیلوفر آزادی
نگرانی نداره . دورش میگذره
0
1402/06/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
دخترای من دقیق ده روز ابریزش داشتن
0
1402/06/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
قطره میزدم پلارژین دادم با نئوتادین
0
1402/06/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
ولی فقط ابریزش بود سرفه اینا نداشتن
0
1402/06/03
سوال کننده
دستت دردنکنه لطف کردی
0
1402/06/03
سوال کننده
ایشالا ممنون
0
1402/06/03
سوال کننده
الهی بمیرم
آزاده من عاشق دختراتم ینیییی میخام بخورمشون خخ
آزاده من عاشق دختراتم ینیییی میخام بخورمشون خخ
0
1402/06/03
سوال کننده
راستی عزیز اگه این ویروس باشه از کجا اومده منکه بچه ها مو از خونه بیرون نمیبرم
0
1402/06/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
از اسپری کلداماریس برای گل پسرمان کمک بگیرید ،سیتریزین هم هر 12 ساعت دو سی سی بدهید در مورد گل دخترمان شرایط متفاوت است، با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، قطره پلارژین بدهید و اگر بهتر نشدند مراجعه کنید 💓
از اسپری کلداماریس برای گل پسرمان کمک بگیرید ،سیتریزین هم هر 12 ساعت دو سی سی بدهید در مورد گل دخترمان شرایط متفاوت است، با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، قطره پلارژین بدهید و اگر بهتر نشدند مراجعه کنید 💓
0
1402/06/03
سوال کننده
دکتر این اسپری ک برا پسرم گفتین برای سرفه س؟
0
1402/06/03
سوال کننده
خانم دکتر این قطره برای دخترم فرق نمیکنه سرفه ش خشک باشه یا خلطی ؟
آخه ظهر سرفه ش خشک بود الان بعدش خلط بالا میاره 🥺🥺
آخه ظهر سرفه ش خشک بود الان بعدش خلط بالا میاره 🥺🥺
0
1402/06/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
خدانکنه 😍😍😍😍😍مرسی عزیزززم
0
1402/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
ببر دکتر ویروس جدیده و انتی بیوتیک نیازه
1
1402/06/04
پزشک اوما
برای آبریزش بینی هست جان دلم، قطره هم تفاوتی ندارد اگر خلط رنگی هست جهت تصمیم گیری برای شروع آنتی بیوتیک مراجعه کنید نازنینم
0
1402/06/04
سوال کننده
ممنونم
0
1402/06/04
سوال کننده
خانم دکتر بردم اطفال دیفن هیدرامین ساده داد ب جفتشون
0
1402/06/04
سوال کننده
با قطره بینی و سیتریزین
0
1402/06/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، لطفا به پزشک دیگری مراجعه کنید، در سن بچه های شما خصوصا 4 ماه واقعا تجویز دیفن هیدرامین مایه تاسف است این شربت زیر دو سال قطعا ممنوع است زیر 4 سال هم توصیه نمیشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




