سلام به دوستان اوما. خانمهایی که تخمک کشی انجام دادن میشه بگن از چند تا تخمکشون چند تا جنین تشکیل شد؟
0
1402/06/02
فاطمه مامان نورا ❤
من از ۵تا ۳تا بار دوم از۶تا ۳تا
0
1402/06/02
سوال کننده
ببخشید فولیکولهاتون چند تا بودن؟
0
1402/06/02
فاطمه مامان نورا ❤
خوب یادم نیست ولی فک کنم ۷ ۸تای بودن
0
1402/06/02
فاطمه مامان نورا ❤
چندتا داری
0
1402/06/02
سوال کننده
من قبلا دو بار پانکچر کردم که ۲ تا تخمک ازم گرفتن از ۲۰ تا فولیکول ولی اونا هم جنین نشدن. این دفعه ۷ تا تخمک کشیدن.
1
1402/06/02
نفس2قلوها نفس
سلام از من ۱۶تا تخمک گرفتن ک ۱۰ تاش جنین شدن
1
1402/06/02
فاطمه مامان نورا ❤
انشالله اینبار حتما همش جنین میشه به امیدخدا
0
1402/06/02
سوال کننده
ان شاالله. هر چی مصلحته
1
1402/06/02
mahtab ...
۲۸ تا تخمک ۱۲ تا جنین گرید a
0
1402/06/02
زری مامان هانا
سلام عزیزان هزینه اش چقدررررر
0
1402/06/02
زری مامان هانا
منم میخام اقدام کنم براای ای وی اف
0
1402/06/02
سوال کننده
تقریبا ۱۶ تومن هزینه خود عمل پانکچر بود
0
1402/06/02
سوال کننده
من چون قبلا امپولهای ایرانی استفاده میکردم. دکتر گفت این سری امپول و داروهای خارجی استفاده کن. که هزینش با بیمه تقریبا بالای ۱۲ تومن شد.
0
1402/06/02
سوال کننده
ولی بدون بیمه فکر کنم ۳۰ میشد
0
1402/06/02
آیناز 🍓 z
۷ تا تخمک هیچکدوم جنین نشد
0
1402/06/02
آیناز 🍓 z
مشکل مورفولوژی صفر همسرم بود
0
1402/06/02
سوال کننده
چرا با این مورفولوژی همسرتون ivf انجام دادن؟
0
1402/06/02
زری مامان هانا
عزیزم منم همسرم کاریوتایپ دادیم گقتن نابارپری داره کرموزومyحذف شده
0
1402/06/02
زری مامان هانا
اسپرمش گفتن خوبه
0
1402/06/02
زری مامان هانا
حرکت وتعدادنرمالش کمه
0
1402/06/02
زری مامان هانا
شمامیگین چیکارکنم جنین اهدایی بگیرم
0
1402/06/02
زری مامان هانا
خستم ازبلاتکلیفی
0
1402/06/02
سوال کننده
عزیزم من از تو بدتر هستم 😊
به من گفته بودن تخمک اهدایی بگیرم ولی من قبول نکردم. میخوام تا جایی که امکان درمان هست ادامه بدم ببینم خدا چی میخواد.
به من گفته بودن تخمک اهدایی بگیرم ولی من قبول نکردم. میخوام تا جایی که امکان درمان هست ادامه بدم ببینم خدا چی میخواد.
0
1402/06/02
فاطیما احمدی
سلام من از ۳۰ تا ۶ تا درامد ۶ تاهم جنین نشدن
0
1402/06/02
سوال کننده
ببخشید مشکل از همسرتون بود؟
0
1402/06/02
فاطیما احمدی
هم همسرم هم تخمکای خودمم بیکیفیت بودن
0
1402/06/03
Farzan FR
سلام عزیزم
برای من از 21 تخمک هشتا جنین شد
برای من از 21 تخمک هشتا جنین شد
0
1402/06/03
گندم گلی
عزیزم از من ۱۴ تا تخمک کشیدن
که ۴ تا جنین شد
دوتا نی
یه نی انتقال دادم که منفی شد
یه نی دیگه دارم که یه ماه یا دوماه دیگه میرم برای انتقال.
دعا کنید برام بگیره چون. دیگه نمیتونم تو دروه تخمک کشی.
که ۴ تا جنین شد
دوتا نی
یه نی انتقال دادم که منفی شد
یه نی دیگه دارم که یه ماه یا دوماه دیگه میرم برای انتقال.
دعا کنید برام بگیره چون. دیگه نمیتونم تو دروه تخمک کشی.
0
1402/06/03
سوال کننده
ان شاااله که مامان میشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آی وی افی ها عزیز لطفا بیاید با هم باشیم
- پریود زود هنگام پس از تخمک کشی و هیستروسکوپی و کورتاژ
- پریود شدن بعد از تخمک کشی
- عمل تخمک کشی یا پانکچر
- فردا تخمک کشی دارم برام دعا کنید موفقیت امیز باشه
- استرس در تخمک کشی
- دلم خیلی گرفته بچه ها 😔😔😔
- سلام غزل جون، النازم. میشه بیای تو تاپیک؟
- سلام با ۲۶تا تخمک برم پانکچر حتما هایپر میشم؟؟؟
- تخمک کشی دارم امروز کسی تجربشو داره مثل من شده باشه؟



624

