پسر هشت ماهگی دو تا درآورد و یک سالگی دوتا بعد
دیروز دندون هشتم
پسرمنم اولین دندونشه پایان ۸دراورد اگ درست یادم باشه
من از دکترش هم پرسیدم چند بار میگه خوبه و طبیعیه
سلام.نه.تا ۱۰ ماهگی هم فرصت داره.از قدیمیا شنیدم دیر تر در بیاره دیرترم خراب میشه.یجورایی خوبه جنسه😅
دختر من نزدیک ۱۱ ماهش بود دراورد نگران نباش
😃دختر من یک ماه دیگه تولد یکسالگیشه تازه دیروز یدونه دندون نیش زده
سلام مامان جان
عزیزم صبور باشید ، جای نگرانی نیست زیرا به صورت کلی برای رویش اولین دندان ها تا 18 ماهگی هم میتوان به شیرخواران فرصت داد اگرچه جهت اطمینان بهتر است اگر تا انتهای 13 ماهگی هیچ دندانی رویش پیدا نکرد به دندانپزشک مراجعه کنید 🌷