دکترجان سلام وقت بخیر
من سه روزه ک سرماخورده ام و در حال اسباب کشی هستم و موقعیت رفتن به دکتر هم ندارم
درد و سوزش گلو دارم و ابریزش
روز اول یک قاشق دیفن هیدرامین خوردم و متاسفانه ۲۴ساعت کامل بچه م موقعشیر خوردن گریه میکرد تا اینکه فکر کردم برا شربته چون پسرم شیرمو خورد گفت کاملا تلخه
دیگه الان نمیدونم چکار کنم و چی بخورم ک بچه م اذیت نشه و از گلو درد اروم ندارم
لطفا راهنماییم کنید
پرسش (1402/06/02):
سرماخوردگی در شیردهی و دارو چی میتونم بخورم
469
8
1402/06/02
سوال کننده
1
1402/06/02
لی لی (مامان سلین) .
فرنی نشاسته و شیر و شکر
آب گرم و عسل آبلیمو
غرغره آب نمک برای گلو درد خیلی خوبه
چایی کمرنگ و گرم تند تند میل کنی مؤثره
غذا هم کم ادویه و آبکی مثل سوپ
هر چی مایعات گرم بیشتر مصرف کنی زودتر خوب میشی گلم
اگر به دونه یا چهارتخم داری هم آبجوش بریزی روش و بمونه آب روش رو میل کنی خوبه ولی توی شیردهی نمیدونم ممنوعیت داره یا نه،این یه مورد رو بپرس
آب گرم و عسل آبلیمو
غرغره آب نمک برای گلو درد خیلی خوبه
چایی کمرنگ و گرم تند تند میل کنی مؤثره
غذا هم کم ادویه و آبکی مثل سوپ
هر چی مایعات گرم بیشتر مصرف کنی زودتر خوب میشی گلم
اگر به دونه یا چهارتخم داری هم آبجوش بریزی روش و بمونه آب روش رو میل کنی خوبه ولی توی شیردهی نمیدونم ممنوعیت داره یا نه،این یه مورد رو بپرس
0
1402/06/02
مامان شهرزاد کوچولو .
منم بچم ۲ماهه بود سرما شدید خوردم رفتم دکتر بهم قرص سرما خوردگی داد و دیفن هدرامین وقتی میخوردم دخترم شیرم رو میخورد بیهوش میشود میخوابید
0
1402/06/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/06/02
سوال کننده
من ک دیگه شیرم و نمیخوره😒🥺
0
1402/06/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️❤️
شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید ، شربت دیفن هیدرامین ساده به طور معمول باعث تلخ شدن شیر نمیشود، هیچ ماده غذایی دیگری نخوردید؟
وقتتون بخیر ❤️❤️
شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید ، شربت دیفن هیدرامین ساده به طور معمول باعث تلخ شدن شیر نمیشود، هیچ ماده غذایی دیگری نخوردید؟
0
1402/06/04
سوال کننده
خیر
همون خوراک همیشگی رو داشتم فقط ی قاشق شربت خوردم
همون خوراک همیشگی رو داشتم فقط ی قاشق شربت خوردم
0
1402/06/04
پزشک اوما
عزیزم بنابراین شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید ولی اگر بهترن نشوید چاره ای نیست باید مراجعه داشته باشید از نظر نیاز به آنتی بیوتیک چک شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




