منم همیطورم فکر کنم عادیه ولی تا کی ادامه داره نمیدونم
منم متاسفانه اینطوریم جسارتا مدام فین دارم مثل وقتی سرما میخورم و زکام...
اب دهنم وقتی قورت میدم انگار پشت حلقم میره پایین
خداکنه زودتر تموم بشه...
سلام لیدا
من از اول بارداری تا آخرش داشتم، همون موقع که زایمان کردم تموم شد. احتمالا تا آخر همراهته و چاره و راه حل هم نداره. نه میشه خالیش کرد، نه میشه قورتش داد😬😬😬
سلام عزیزم منم از اول بارداری دارم و خیلی حس بدیه و بخاطرش که حالت تهوع میگرفتم 5بار فک کنم رفتم زیر سرم اما خب چاره ای نیست باید صبر کرد🤕
😭😭من حالت تهوعام فقط بخاطر این چرکه تف هم میکنم بالا میارم قورتم میده بدتر جیگرم در میاد
من نمیخااااااممم بخدا حالم همش بخاطر خلط و چرک بده افتادم تو خونه از همه چی بدم میاد😭😭😭
سر بچه اولمم اینجوری بودم ولی یادم نمیاد کی تموم شد
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم معاینه گلو انجام شده ؟
جان دلم مساله خلط پشت حلق غالبا بدلایل مختلفی همچون رفلاکس و مشکلات گوارشی یا حساسیت است مراجعه کنید معاینه برای یافتن علت صورت گیرد بعد میتوان در مورد امکان درمان نظر داد