سلام خانم دکتر خیلی نگرانم این ازمایش و ۵ روزه از پریودیم گذشته دادم باردارم نیستم ولی یه کیست کوچیک دارم سنم ۲۷ سالمه
0
1402/06/01
سوال کننده

0
1402/06/01
سوال کننده
😑😑🥴😒😒😒
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
سلام روز چن پریودت بوده؟
0
1402/06/01
سوال کننده
اصلا پریود نشدم باید پریود میشدم جمعه ای نشدم
0
1402/06/01
سوال کننده
سنو کرد واژینال کیست کوچیک داشتم
1
1402/06/01
سوال کننده
دکتر وقتی سنو کرد گفت فک کنم وضعیت تخمدانت خوب نیس😭😭😭
0
1402/06/01
هدا پرهیزی
ذخیرت خیلی پایینه زیریک رازیانه بخورتابیادبالا
1
1402/06/01
فاطیما احمدی
ذخیرت پایینه گلم
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
عزیزم رازیانه فقط باعث پریودی میشه
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
برای ذخیره تخمدان نیس که
1
1402/06/01
سلین حسینی
اشکال نداره اگر بچه میخوای هنوز
بادام بخور هر روز
مکمل هایی مثه اوابوست و اینوفولیک بخور
سیاهدونه عسل ترکیب کن بخور
با روغن سیاهدونه بعد خونریزی قبل اقدام شکمتو چرب کن شب تا صبح
ورزش کن
دیگه خودت متوجه تغییر میشی
بادام بخور هر روز
مکمل هایی مثه اوابوست و اینوفولیک بخور
سیاهدونه عسل ترکیب کن بخور
با روغن سیاهدونه بعد خونریزی قبل اقدام شکمتو چرب کن شب تا صبح
ورزش کن
دیگه خودت متوجه تغییر میشی
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
خواهر گلم تونستی سیر سیاه پیدا کن بخور
0
1402/06/01
سوال کننده
یعنی امیدی به بارداری نیس
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
بادام هندی بادام خرما پسته و موز رو بایه لیوان شیر میکس کن با یه قاشق عسل بخور هرروز
0
1402/06/01
سلین حسینی
بعدش اینو بدون amh فقط یه عدده که ممکنه هر ماه یا هر ۲ ماه حتی تغییر کنه
اون عدد فقط کارکرد اون ماه تخمدان تورو نشون میده همین
اون عدد فقط کارکرد اون ماه تخمدان تورو نشون میده همین
0
1402/06/01
سوال کننده
من رژیمم ۸ کیلو کم کردم شیرینی و چیزای مضر و حذف کردم😒😒
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
چرا امیدی نباشه درناامیدی بسی امید است
0
1402/06/01
سوال کننده

0
1402/06/01
سلین حسینی
خب دیگه یه مورد خیلی تاثیر گذارش همینه که وزنتو کم میکنی
مطمئن باش دوباره تخمدانت فعال میشه
مطمئن باش دوباره تخمدانت فعال میشه
0
1402/06/01
سوال کننده
دکتر بهم این قرص و داده
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
بهار خانم اینایی که میگم شما انجام بده
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
اووبوست کوکویتن و فرتیل اید گیرت امد خوبه
0
1402/06/01
سوال کننده
دکتر نفهمم مستقیم وقتی سنو کرد گفت احتمالا باید آی وی اف کنی من حتی یه بارم نامنظمی پریودی نداشتم
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
اینم خیلی خوبه هم خودت بخوری یا همسرت
0
1402/06/01
سوال کننده
اووبوست خوردم ماه پیش
0
1402/06/01
سلین حسینی
ببین به سنت و وضعیت تخمدانت این حرفو میزنن
ولی خدا که نیستن
آی وی اف هم اصلا بد نیست
ولی خدا که نیستن
آی وی اف هم اصلا بد نیست
0
1402/06/01
سوال کننده
از این چیزا نگم که هر روز صبحانه من همینه😒
0
1402/06/01
سلین حسینی
قطعش نکن
من روزی یکی میخوردم ولی چندماه میخوردم
من روزی یکی میخوردم ولی چندماه میخوردم
0
1402/06/01
سوال کننده
من میخواستم آی یو ای کنم ماه بعد میرم عکس رنگی😏
0
1402/06/01
سلین حسینی
ایشالله بعد عکس رنگی اصلا خودت طبیعی باردار میشی
0
1402/06/01
سوال کننده
یه دکتر دیکه بهم گفت لتروزل و استرادیول بخور این ماه سنو بده وسط سیکل ماه بعد برو عکس رنگی دیوانه شدم بخدا
0
1402/06/01
سلین حسینی
اینم میتونی امتحان کنی
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
اول عکس رنگی رو بده بعد برو ای یو ای
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
مطمئنم بااینکار باردار میشی
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
زایمانت چجوری بوده؟
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
طبیعی یا سزارین بودی؟
0
1402/06/01
سوال کننده
سزارین
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
میگن بعد از زایمان امکان چسبندگی هست
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
شمااول عکس رنگیتون رو بدید بعد برید برای سیکل ای یو ای
0
1402/06/01
سوال کننده
من ماه های پیش فولیکول داشتم مثلا سایز ۱۸ ۲۰ ولی ضخامتم پایین بود ولی ماه پیش ضخامتم خوب شده بوود
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
سزارین هم که میگین شدید اکثرا کسایی که سزارین میکنن چسبندگی میگیرن
0
1402/06/01
سوال کننده
یعنی میگین ممکنه بعد عکس رنگی طبیعی باردادشم؟؟؟
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
ممکنه طبیعی باردار بشین خیلیا بعد عکس رنگی باردار شدن
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
طبیعی فولی ۱۸ .۲۰ داشتین؟
0
1402/06/01
سوال کننده
سردرگمم بخدا 😭😭
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
شوهرتون سالمه؟
0
1402/06/01
سوال کننده
اره
0
1402/06/01
سوال کننده
برای اونم ازمایش نوشته شنبه باید انجام بده
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
انشالله که اوکی باشن اگه همسرتون اوکی باشه
0
1402/06/01
سوال کننده
من سر سقط های قبلیم با اولین رابطه باردار میشدم سر پسرم یه بار دارو مصرف کردم باردارشدم ولی این دفعه دیگه دیوانه شدم هی گفتم این ماه میشم هی پشت گوش انداختم
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
این سایز فولی بدون دارو خوبه
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
فقط نیاز به تقویت دارید هردو
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
عکس رنگیتون بدید
0
1402/06/01
سوال کننده
به این سن این ذخیره پایین دیوانم کرد
0
1402/06/01
سوال کننده
این قرص و داده این برا چیخ
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
حتما پشت گوش نندازید حتی اگه هم باز باشه حداقل مطمئن میشید و اون ماده حاجب که وارد میشه باعث میشه بدنتون اوکی بشه و امکان بارداری هم هست
0
1402/06/01
سوال کننده
امپول زدم پریشب پریود شم
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
برای کیفیت تخمکتونه
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
عکس رنگی رو از ۸ پریودی تا ۱۱ پریود میگیرن
0
1402/06/01
سوال کننده
خدا از دهنتون بشنوه😭
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
شما با یه سونو گرافی کهمعتبره هماهنگ کنید که میخواید چه موقع برید
0
1402/06/01
سوال کننده
به من گفت عکس رنگی دو روز بعد اینکه پاک شدین بیاین
0
1402/06/01
سوال کننده
گفتن پریود شدم بهشون زنگ بزنم
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
خب پریود شدین زنگ بزنید برید یکم درد داره ولی تحمل کنید انشالله که همچی اوکیه بعد از عکس رنگی هم برید سراغ ای یو ای اگه همسرتون هم اوکی بود چه بهتر
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
مطمئنم شما زود باردار میشین
0
1402/06/01
سوال کننده
بیهوشی انجام میدم من طاقت دردم صفره
0
1402/06/01
سوال کننده
مرسی که به دلم امید دادی خدا چراغ تو دلتو روشن کنه
0
1402/06/01
نی نی ناز Sh
سلام من از این خوردم امپپل زدم باردارشدم
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
شیاف میزنی بعد انجام میدن با بیهوشی هم انجام میدن ولی هزینه داره
0
1402/06/01
فاطیما احمدی
ممنون گلمپنه برخدا
0
1402/06/01
سوال کننده
یعنی میشه خدا بهم نگاهی بندازه
0
1402/06/01
سوال کننده
نمیدونم بدون بیهوشی چنده
ولی بیهوشی رو گفتن ۸۰۰
ولی بیهوشی رو گفتن ۸۰۰
0
1402/06/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دل ذخیره کم است اما این آزمایش میتواند خطا داشته باشد نگران نباشید، قند و شکر مصنوعی را به صفر برسانید، اگر وزن بالا است کم شود ، کیوتن قرمز بخورید. ورزش کنید و آزمایش در آزمایشگاه معتبر تکرار گردد ❤️❤️
جان دل ذخیره کم است اما این آزمایش میتواند خطا داشته باشد نگران نباشید، قند و شکر مصنوعی را به صفر برسانید، اگر وزن بالا است کم شود ، کیوتن قرمز بخورید. ورزش کنید و آزمایش در آزمایشگاه معتبر تکرار گردد ❤️❤️
0
1402/06/02
سوال کننده
کیوتن چیه از کجا بخرم خانم دکتر؟؟
0
1402/06/02
سوال کننده
موقعیت خاصی باید انجام میدادم این ازمایش رو؟؟؟
0
1402/06/02
سوال کننده
من ۳ ماهه رژیمم قند وشیرینی حذف کردم
0
1402/06/02
سوال کننده
خانم دکتر این ماه میخوام عکس رنگی بدم میتونم اقدامم داشته باش؟؟
0
1402/06/02
سوال کننده

0
1402/06/02
سوال کننده
اینو دکترم داده بخورم همینه؟؟؟
0
1402/06/02
سوال کننده
روزی یکی کافیه؟؟
0
1402/06/02
پزشک اوما
مکمل کیوتن قرمز در داروخانه ها به فروش میرسد عزیزدلم و همین مکمل کوکیوتن که داده اند خوب است طبق تجویز پزشکتان استفاده کنید، زمان آزمایش تفاوت ندارد مهم اعتبار آزمایشگاه است هر آزمایشگاهی دقیق نیست. در مورد اقدام بعد عکس رنگی از رحم هم نظرات هر پزشک متفاوت است من موافق اقدام هستم
0
1402/06/02
سوال کننده
بعد میشه همزمان لتروزول هم مصرف کرد؟؟
0
1402/06/02
سوال کننده
خانم دکتر من پریود نشدم وقتی سنو دادم گفتن کیست کوچیکی دارم ۳ روزه امپول زدم کی وقت دارم پریودشم؟؟؟
0
1402/06/03
پزشک اوما
عزیزم بله اگر پزشکتان لازم بداند مشکلی نیست، تا 14 روز بعد از تزریق آمپول پروژسترون برای شروع خونریزی وقت هست
1
1402/06/03
سوال کننده
ممنون از وقتی که گذاشتین😘
0
1402/06/03
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🩷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر آزمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان
- تفسیر آزمایش ذخیره تخمدان
- ایا با ذخیره تخمدان پایین کسی به صورت طبیعی باردار شده است؟
- ازمایش ذخیره تخمدان در روز سوم پریودی
- خواندن نسخه....و چه راهایی برای کم شدن درد عکس رنگی پیشنهاد میکنید
- کسی میتونه جواب آزمایش منو بهم بگه؟؟ممنونم
- بهم ریختگی در نظم پریودی با وجود عدم شیردهی
- قرص مدروکسی پروژسترون یا دوفاستون......ازمایش ذخیره تخمدان هم نگاه کنید
- شرایط گرفتن نوزاد از پرورشگاه
- سلام پزشک اومامیشه راهنمایی کنید



679

