سلام دکتر همسرم آزمایش اسپرم داد. ولی یه مقدار کم از اولش ریخته شد و تو ظرف نرفت. مسئول آزمایشگاه گفت اول نمونه مخصوصا خیلی اهمیت داره. یعنی رو جواب آزمایشمون حساب نکنیم دیگه درست نیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389
1402/06/01


