سلام عزیزم. اون کوچولو جاش امنه، نگران نباش، خصوصا اینکه میگی خدا رو شکر کمردرد و دلدرد و لکه بینی نداشتی و روی دست و پای راست افتادی یعنی ضربه به کمر و شکم وارد نشده.
این نظر منه، اما بذار پزشک عزیزمون و دوستان گل دیگه هم نظرشون رو بگن... 🌹🙏 انشالله که بلا همیشه ازتون دور باشه 🙏
وقتی روی شکم پهلو نبوده علایمی هم نداری نگران نباش امااگر دلواپسی برای آرامش خودت برو
نه علائمی ندارم .اره ببینمنظردکتر چیه
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌸
عزیز دلم در این هفتهها دلبندتان درون رحم در فضای لگنی قرار داشته و رحم هنوز از این فضا خارج نشده بنابراین در پی ضربات این چنینی احتمال آسیب وجود ندارد و اگر درد و لکه بینی ندارید هیچ مشکلی مطرح نیست، داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
ممنونم لطف کردین خانوم دکتر.نه فقط شیاف پروژسترون چون قبلا لکه بینی داشتم و طبق اخرین سونو هماتوم داشتم تو خونه دارم ولی ۱ماهه لکه بینی ندارم و استفاده نکردم
عزیز دلم میتوانی جهت اطمینان تا هفته ۱۲ از شیاف استفاده کنید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️