سلام دکتر عزیز دختر من از اول برفک دهان داشت الان نزدیک ۳ ماه نیستاتین استفاده می کنم خوب میشه دوباره بر می گرده البته تا ۲ ،۳ روز بعد از خوب شدنش ادامه میدم ولی فایده نداره دارو که تموم میشه بر میگرده از قرص فلوکونازول میتونم استفاده کنم۳ ماه و ۸ روزشه؟
0
1402/05/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نمیدونم حرفم علمی یانه امامنم حسابی درگیربودم و بهش چندروزی .روزی دوسه میل آب دادم خداروشکررفت انقد نیستاتین ویک محلول بنفش بود داده بودم خسته شده بودم
0
1402/05/31
سوال کننده
منم اب میدم سه چهار روز خوبه دوباره شروع میشه
1
1402/05/31
زهرا رمضانی
پسر من تو همین سن بهش دکتر داد روز در میون نصف کپسول تو قاشق بهش دادم کلا یه کپسول.اما نظر دکتر رو بپرس برای من آب رو آتیش بود
1
1402/05/31
زهرا رمضانی
من پسرم اون زمان سینمو میخورد گفت دوتاهم خودت بخور روز در میون
0
1402/06/01
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم ویوله دوژانسین استفاده شده؟ برفک مکرر نیازمند ارزیابی است ، دوره درمان نیستاتین را درست جلو میبرید؟
عزیزم ویوله دوژانسین استفاده شده؟ برفک مکرر نیازمند ارزیابی است ، دوره درمان نیستاتین را درست جلو میبرید؟
0
1402/06/01
سوال کننده
بله جواب نمی ده
0
1402/06/01
مامان جوجه رنگی ها 👫 👫
سلام من سر پسر دومم درگیرش بود.بعد پستونک رو ازش گرفتم بدون دارو خوب شد.با اونکه پستونکش تمیز بود و آلوده نمیشد.با پنبه دارو میزدم دهنش.خیلی بد بود.اما خداروشکر با حذف پستونک از بین رفت
0
1402/06/01
سوال کننده
دختر من پستونک نمی خوره
0
1402/06/01
پزشک اوما
بنابراین درمان را با ویوله دوژانسین را شروع کنید، شیر خودتان را میدهید؟
0
1402/06/01
سوال کننده
بله
1
1402/06/02
پزشک اوما
عزیزم از محلول ویوله دوژانسین، هر ۶ساعت به اندازه ای که روی زبان پوشانده شود استفاده کنید و تا یک هفته ادامه دهید. با گوش پاک کن بزنید که دلبندتان تا حد امکان نبلعد.
خودتان 2 عدد کپسول فلوکونازول 150 میلی گرم بخرید و هر 3 روز یکی مصرف کنید. محلول نیستاتین هم هر 6 ساعت روی سینه ها مالیده و قبل از شیردهی بشویید. هر رور دوش بگیرید و اگر این بار بعد اتمام درمان مشکل عود کرد بايد جهت بررسی علت به. متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹🌹
خودتان 2 عدد کپسول فلوکونازول 150 میلی گرم بخرید و هر 3 روز یکی مصرف کنید. محلول نیستاتین هم هر 6 ساعت روی سینه ها مالیده و قبل از شیردهی بشویید. هر رور دوش بگیرید و اگر این بار بعد اتمام درمان مشکل عود کرد بايد جهت بررسی علت به. متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹🌹
0
1402/06/02
سوال کننده
ممنون از راهنمایتون
0
1402/06/02
سوال کننده
فلوکونازول و تا چند وقت استفاده کنم؟
1
1402/06/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، مجموعا نوشتم جانم فقط دو تا بخرید یکی الان یکی 72 ساعت بعد بخورید
0
1402/06/02
سوال کننده
ببخشید مهربون اگه یه موقع بچه ویوله رو حالا یه مقدار خورد چی؟چون بچس دیگه
0
1402/06/03
پزشک اوما
مشکلی ندارد جانم منظور من این است که مقدار زیادی قطره را داخل دهان نریزید به. همان ترتیبی که گفتم با گوش پاک کن روی نواحی درگیر بمالید به این ترتیب مقدار بلع ناچیز بوده و مشکلی رخ نمیدهد 🩷🩷
1
1402/06/03
سوال کننده
❤️❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان برفک دهان با نیستات
- برفک دهان را چطور درمان کنیم؟
- برفک دهان نوزاد یک ماهه
- درمان برفک دهان نوزاد چگونه است؟
- برفک روی زبان و داخل لب نوزاد
- اسهال و. برفک دهان دختر 9 ماه ام
- برفک دهان دخترم رو چیکار کنم؟😟
- سلام خانوم دکتر در سقف دهان دخترم چند نقطه سفید هست ممکنه برفک دهان باشه؟
- برفک دهان نوزاد دوماهه
- برفک زبان و سقف دهان و لب نوزاد ۷ ماهو ۱۹ روز



282

