سلام خدمت دکتر و دوستان اومایی اگه بچمو یه سال و ۶ماه و ۱۵روزگی از شیر بگیرم اشکال داره زود نیس؟واقعا بدنم نمیکشه برای شیردهی دخترمم زیاد غذا نمیخوره صبحانه که کلا نمیخوره بازیگوش شده فقط زیاد تمایل نداره به غذا فقط چسبیده به سینه پیشاپیش از پاسخاتون ممنونم
0
1402/05/31
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام ایلار جان
من خودمم یسالونیمی گرفتم
دخترمنم بشدت بد غذا بود و مدام شیر میخواست چون شیر براش راحتتر بود تا صبح سینه تو دهنش بود
از شیر گرفتمش واقعا راحت شدم هم خودم هم خودش
و خیلی خداروشکر اشتهاش ب غذا خوب شد
کامل صبحونه میخوره
شیر پاستوریزه هم دوست نداشت ولی بعده ازشیر گرفتن شروع ب خوردن کرد
من خودمم یسالونیمی گرفتم
دخترمنم بشدت بد غذا بود و مدام شیر میخواست چون شیر براش راحتتر بود تا صبح سینه تو دهنش بود
از شیر گرفتمش واقعا راحت شدم هم خودم هم خودش
و خیلی خداروشکر اشتهاش ب غذا خوب شد
کامل صبحونه میخوره
شیر پاستوریزه هم دوست نداشت ولی بعده ازشیر گرفتن شروع ب خوردن کرد
0
1402/05/31
🌟Mohadese🌟 .
سلام عزیزم
دکتر پسر من گف از ۱۸ ماهگی قطع کن البته شیر خشکی بود پسرمن
گفت کمتر بهش بده تاگرسنش شه غذا بخوره
و گفت جایگزین شیر پاستوریزه کن ک من شبا قاطی شیرش شیره انگور میکنم
و شنیدم ک تو فصل پاییز بچها بیشتر کنار میان با جدا شدن ازشیر
دکتر پسر من گف از ۱۸ ماهگی قطع کن البته شیر خشکی بود پسرمن
گفت کمتر بهش بده تاگرسنش شه غذا بخوره
و گفت جایگزین شیر پاستوریزه کن ک من شبا قاطی شیرش شیره انگور میکنم
و شنیدم ک تو فصل پاییز بچها بیشتر کنار میان با جدا شدن ازشیر
0
1402/05/31
سوال کننده
مرسی عزیزم از جوابت آخه دنیز نه شیر پاستوریزه میخوره نه صبحانه که میشه کره مربا خامه عسل شکلات صبحانه و خلاصه فرنی و هر چی که شیرینه واس همون میگم شاید نخوره بدتر ضعیف بشه گناه داره
1
1402/05/31
سوال کننده
آره عزیزم میگن فصل انار که میشه همین برج ۷اینا از شیر بگیری خیلی خوبه هم واس بچه و هم واس مادر منم میگم از شیر بگیرمش هم بچه راحت بشه هم خودم
2
1402/05/31
🌟Mohadese🌟 .
بازم بادکترش مشورت کن
0
1402/05/31
سوال کننده
وزن دختر من بنظرتون چقد باید باشه تو این سن وزن تولد۲۸۵۰بود
0
1402/05/31
سوال کننده
دکترای اینجا بلانسبت انگار گاون هیچی حالیشون نیس میگن جدا کن اشکال نداره وقتی نمیتونی شیر بدی بهش😐
0
1402/05/31
🌟Mohadese🌟 .
۱۰ یا ۱۲ کیلو
ائلشن ۳ کیلو بود ۱۲بود ۱۸ ماهگی
ائلشن ۳ کیلو بود ۱۲بود ۱۸ ماهگی
2
1402/05/31
زینب نصرتی
سلام به تدریج قطع کن نه خودت اذیت بشی نه بچه.
اول شیر شب رو قطع کن، اون خودش یک هفته تا ده روز معمولا طول میکشه تا تدریجی قطع بشه. بعدش تعداد دفعات روز رو کم کن. تا بشه فقط قبل خواب عصر و خواب شبش.
اول قبل خواب عصرشو قطع کن آخریش هم قبل خواب شب.
من به این روش انجام دادم نه شیر جمع شد، نه دخترم بهانه گرفت و اذیت شد.
البته شیر شب رو از ۱سالگی قطع کردم. صبح ها گرسنه بیدار میشد خوب صبحانه میخورد.
اول شیر شب رو قطع کن، اون خودش یک هفته تا ده روز معمولا طول میکشه تا تدریجی قطع بشه. بعدش تعداد دفعات روز رو کم کن. تا بشه فقط قبل خواب عصر و خواب شبش.
اول قبل خواب عصرشو قطع کن آخریش هم قبل خواب شب.
من به این روش انجام دادم نه شیر جمع شد، نه دخترم بهانه گرفت و اذیت شد.
البته شیر شب رو از ۱سالگی قطع کردم. صبح ها گرسنه بیدار میشد خوب صبحانه میخورد.
0
1402/05/31
سارا ر
من متوجه نمیشم وقتی میگن شیر شبو قطع کن وقتی بچه نصفه شب بیدار میشه و گریه میکنه شیر میخواد مگه میشه بهش نداد
0
1402/05/31
سوال کننده
سینمم دو ساعت بچه شیر نمیخوره میشه پر از شیر چی بخورم کلا شیرمم خشک شه هروقت خواستم از شیر بگیرمش؟
0
1402/05/31
سوال کننده
دنیز فک کنم الان ۱۱باشه یا ۱۰۹۰۰
0
1402/05/31
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عالیه
0
1402/05/31
سوال کننده
پس اشکال نداره از شیر بگیرمش؟
0
1402/05/31
🌟Mohadese🌟 .
خوبه پس
3
1402/05/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
از موقع کمکی دادن باید شب کامل سیرش کنی بعد بخوابه اونوقت راحت میخوابه نهایتن اگر بیوارشد پستونک یا آب بهش بدی لالایی بخونی ک بخوابه عزیزم
0
1402/06/01
زینب نصرتی
اره خیلی وقتها بچه گرسنه نیست از رو عادت هست که بیدار میشه و گریه میکنه.
اره من یک هفته بیدار میشد راه میبردمش تا دوباره بخوابه.بعدش عادت کرد رو پا بزارم.
اره من یک هفته بیدار میشد راه میبردمش تا دوباره بخوابه.بعدش عادت کرد رو پا بزارم.
0
1402/06/01
زینب نصرتی
طبیعیه ولی وقتی کم کم شیر کم بدی،حجم شیر هم کم میشه.
برای شیر خشک شدن، نمیدونم راستش
برای شیر خشک شدن، نمیدونم راستش
0
1402/06/01
زینب نصرتی
من سرشب شامش می دادم آخر شب سرلاک میدادم، سیر میشد سیر آب هم میکردم. بعد متوجه شدم از رو عادت هست بیدار میشه ،
0
1402/06/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
هیچ مشکلی ندارد عزیزم اتفاقا الان وقت خوبی است که روال تدریجی از شیر گرفتن را شروع کنید ❤️
هیچ مشکلی ندارد عزیزم اتفاقا الان وقت خوبی است که روال تدریجی از شیر گرفتن را شروع کنید ❤️
0
1402/06/01
سوال کننده
ممنون دکتر مهربونم فقط اینکه چه قرصی باید بخورم که شیرم خشک بشه و اذیت نشم چون شیرم خیلی زیاده و اینکه چن روز بعد از واکسن ۱۸ماهگی از شیر بگیرمش؟
0
1402/06/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، عزیز دلم بعد از واکسن صبوری کنید گاهی اوقات حتی برخی عوارض ممکن است دو هفته بعد از تزریق خود را نشان دهند بنابراین بهتر است با گذشت ۲ الی ۳ هفته از تزریق واکسن روند از شیر گرفتن را تدریجی آغاز نمایید، در رابطه با قرص هم تا وقتی که شیردهی کامل متوقف نشود اجازه مصرف ندارید❤️
1
1402/06/01
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون دکتر عزیزم🥰😍
0
1402/06/01
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 😘❤️😘❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



403

