سلام پزشک اوماو دوستان خوب اوما
من هفته پونزده بارداریم شکمم خیلی بزرگ شده و قفسه سینم درد میاد استخونام و استخون رو واژنمم انگار درد داره انجار ک داره کشیده میشه این دردا طبیعیه؟ شکمم خیلی بزرگتر از معمول شده واینکه دکتر برام استراحت تجویز کردن و تشخیص عفونت داده بودن شش روز قرص واژینال کلوترومازول و آزیترومایسین دادن امشب اخرین استفاده از قرص واژنمه شیافو تجویز نکردن و گفتن ک ممکنه قندم بالا بره و اینکه گفتن جفتم پایینه منم استراحتم و فعالیت ندارم قبل بارداری تیروئیدم رو ب کم کاری بود با قرص درمان شدم و تو بارداری دوز دارو با جواب ازمایشم تغییر کرده هنوزم استفاده میکنم هر ماه چک میشه سوال اخرم اینه ب نظرتون شیاف مصرف کنم یا خیر چون تو بارداری قبلیم ک دوقلو بود زایمان زودرس تو ۲۹ هفته داشتم چ کنم دردا نرماله؟
پرسش (1402/05/30):
درد استخوان لگن و دنده ها و قفسه در بارداری
382
9
1402/05/30
سوال کننده
0
1402/05/31
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1402/05/31
سوال کننده
مکمل ها ویتامین دی ۱۰۰۰،کوالی فول،کلسیم ،آهن، داروهای دیگ اندانسترون۴ برا تهوع و قرص تیروئید. جدیدا هم آزیترومایسین میخورم و قرص واژینال کلوترومازول
0
1402/05/31
سوال کننده
دنده هام درد میکنه تو دراز کشیدن و پهلو ب پهلو شدن اذیتم با استخون واژن ک همون لگنه فک کنم
0
1402/05/31
سوال کننده
بعضا ک دسشویی میرم انگار استخونای لگنم میخاد از هم جدا شه
0
1402/05/31
سوال کننده
احساس سنگینی دارم چون فعالیت هم ندارم دیگ بنا ب استراحت ک دکتر گفته کاری نمیکنم
0
1402/06/01
پزشک اوما
جان دلم با توجه به سابقه زایمان زودرس و درد لگن حتما طول سرویکس جهت اطمینان کنترل گردد ، سابقه دیابت دارید؟
0
1402/06/01
سوال کننده
طول سرویکس ۳۶ بود ،سابقه دیابت ندارم
1
1402/06/02
پزشک اوما
عزیزم پاسخ را در همان تاپیک جدید دادم مواردی که بیشتر از یک روز جواب نمیگیرند را اعلام کنید گاهی بدلیل مشکلات فنی نوتیفیکیشن پیام خاموش میشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




