لازم به ذکر هست تو غربالگری اول ریسک سندرم دان متوسط بود
غربال ۱ رو هم بفرست تا با هم چک کنن مجددا عزیزم
عزیزم تروید چیه ؟ اولین بار هست میشنوم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
خداروشکر نتیجه غربالگری عالی است مبارکتان باشد ، فقط مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن را انجام دهید، همچنین باتوجه به سطح papp با پزشکتان مشورت کنید با سونوگرافی آنومالی اسکن. داپلر هم برای تکمیل بررسی ها انجام گردد ، در مورد تیروئید بله درمان لازم است اما تعیین دوز با متخصص غدد است مشاوره آنلاین بگیرید که تا شنبه معطل نشوید ❤️❤️
تشکر از کجا میتونم با متخصص غدد مشاوره انلاین بگیرم؟
داپلر برای چه موردی خانم دکتر؟
از اپلیکیشن های پزشکی کمک بگیرید، بدلیل پایین بودن مارکر papp طبق دستورالعمل کشوری برای اطمینان از نبود اختلال در خونرسانی جفتی توصیه میشود ایرادی ندارد در هفته 28 با سونوگرافی وزن جنین انجام دهید
تشکر چشم٠ خانم دکتر اپلیکشن پزشک غدد میشناسید معرفی کنید
وزن جنین تو ١٨ هفته ٢٢٠ گرم بود
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، در گوگل جست و جو کنید انواع اپلیکیشن های پزشکی هستند، در هفته 18 مناسب بوده است عزیزم ولی خب درست مانند همه مادران باید در هفته های بعدی هم چک شود