سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز.این ازمایشها که به ترتیب میفرستم برای همسربنده است.جفتش تو یه ازمایشگاه داده شده بارعایت همه اون شرایط ازمایش.ازمایش اول همچی خوب و اوکیه.ولی ازمایش دوم دوماه بعد ازمایش اول بعدمصرف دارو سینال اف و ال کارنتین و ویتا ای بدتره انگار وضع اسپرمها.میخواستم ببینم ما اشتباه متوجه ازمایشا شدیم یا واقعا همین طوره!؟؟لازمه بگم اذرماه پارسال در ازمایشگاه ابن سینا ازمایش اسپرم دادن و اونجام گفتن مشکل دارن اسپرمها دقیقا عین ازمایش دوم که براتون فرستادم .ممنون پیشاپیش ازتون.
0
1402/05/30
سوال کننده

0
1402/05/30
سوال کننده

ازمایش دوم درهمان ازمایشگاه رویان
0
1402/05/30
masomeh kzm
چ داروهایی استفاده کرده؟
0
1402/05/30
الی حسینی
مورفولوژی یدونه اومده پایین،و اسپرم های پیشرونده کمه،
سینال اف همسر من زد بدتر تعداد رو آورده بود پایین دکتر گفت نزن دیگه
سینال اف همسر من زد بدتر تعداد رو آورده بود پایین دکتر گفت نزن دیگه
0
1402/05/30
سوال کننده
عهه چرا پس اینجوری میشه
0
1402/05/30
سوال کننده
همون بالا نوشتم اونارو دوماه استفاده کرده
0
1402/05/30
آیناز 🍓 z
من شوهرم همین ها که شما گفتی به جز سینال اف استفاده کرد مورفولوژی ۱ درصد بود بعد شد زیر ۱ درصد یعنی شد صفر تعداد و ایناها هم کمتر شد اتفاقا
البته من واریکوسل گرید ۲ داشت
البته من واریکوسل گرید ۲ داشت
0
1402/05/30
آیناز 🍓 z
کلا تحرکش هم صفر بود تقریبا
0
1402/05/30
سوال کننده
ای بابا .این دیگه چجورشه😥
شماچیکارکردین باردارشدین
شماچیکارکردین باردارشدین
0
1402/05/30
سوال کننده
واریکوسل نداره همسرمن طبق سونوگرافی
0
1402/05/30
آیناز 🍓 z
من همراه با اینا داروهای گیاهی هم استفاده میکردیم مرغ ونوشابه سس هم کنار گذاشتیم سردیجات کمتر استفاده میکردیم ولی یا همه اینا رفتم ای وی اف جنین برام تشکیل نشد نتونستم انتقال بدم دیگه توانید شدم همه چی رو ول کردیم یه سفر رفتیم مشهد از خود آقا خواستم دو ماه بعد فهمیدم باردارم
0
1402/05/30
سوال کننده
خداروشکر عزیزم🌷😍ایشالا برای ماهم پیش بیاد😥
1
1402/05/31
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی قشنگتون
عزیزم درصد اسپرمهای با شکل نرمال در آزمایش اولیه هم لب مرز بوده که خب متاسفانه خیلی کم بدتر شده ولی درصد اسپرمهای متحرک افت قابل توجه داشته است حتما مراجعه کنید روال درمانی تغییر کند 🌸
عزیزم درصد اسپرمهای با شکل نرمال در آزمایش اولیه هم لب مرز بوده که خب متاسفانه خیلی کم بدتر شده ولی درصد اسپرمهای متحرک افت قابل توجه داشته است حتما مراجعه کنید روال درمانی تغییر کند 🌸
0
1402/05/31
سوال کننده
واقعا؟خداکنه
ممنون ارتون.
داروهاشو قطع نکنه خانم دکتر؟
ممنون ارتون.
داروهاشو قطع نکنه خانم دکتر؟
0
1402/05/31
سوال کننده
ای بابا تازه متوجه شدم.داروااشو قطع کنه خانم دکتر؟
1
1402/06/01
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، خیر بدون نظر اورولوژیست تغییر ندهند غصه نخورید مشکلی نیست که حل نشود
1
1402/06/01
سوال کننده
ممنون عزیزم🙏امید بخدا
0
1402/06/01
پزشک اوما
توکل برخدا نازنینم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



424

