س دکترعزیز۱ماهودوهفتس گیکوزمیخوره قبلانان بودک نساخت گیکوزخوبه شکمش کارمیکنه اسهالم نیست بالانمیاره مثل نان
میخاسم بدونم فقط وزن میده ازنظربدنی اونطورس ک تپلی بشه نیست شیرخشکی ک تپل کنه چیه اینم جدول وزنیش التن بنظرتون خوبه
پرسش (1402/05/29):
شیرخشک گیکوزخوبه نوزاد۲ماهو۲روزه.
238
28
1402/05/29
سوال کننده
0
1402/05/29
سوال کننده
پسر هستش
0
1402/05/29
سوال کننده

0
1402/05/29
سوال کننده

0
1402/05/29
سوال کننده
تا۴کیلو۵۰۰ نان استفاده میکردک نساخت بدش کیگوزدادم گیکوزمیدم
0
1402/05/29
سوال کننده
باگیکوزمشکلی نداره چون علاعم ندیدم ولی جسمی تپل نمیشه بنظررتون هنوزجاداره تپل بشه فک میکنم فقط وزن میده گوشت نمیگیره
0
1402/05/29
سوال کننده
اخه ندیدم پربشه وزن تولدشم ۳۵۶۵بودتپل نبود۳۸هفته دنیااومدولی هم چیش خوب بودمشکلی نداشت
0
1402/05/29
سوال کننده
میش بگیوچ شیرخشک بدم ک هم وزن بده هم چاق کنه بچم یکم تپل بشه
0
1402/05/29
mitra nosrati
سلام من به دختر گیگوز میدم بعد انواع شیر خشکارو امتحان کردن فقط گیگوز خورد و خوب بود
0
1402/05/29
Parisa. h
شیرخشک بهش میسازه بده بخوره نمودار وزنشم ک خوبه
0
1402/05/29
سوال کننده
اینم خوب میخوره ولی گوشت نمیگیره
0
1402/05/29
سوال کننده
بچ توام طبیعیه
0
1402/05/29
سوال کننده
گوشت گرفتنش تپل شده
0
1402/05/29
سوال کننده
اشتبه ریپلی کردم
0
1402/05/30
faeze k..
سلام عزیزم
دختر من هم از ۴۰ روزگیش گیگوز میخوره ولی بصورت کمکی چون بیشتر شیر خودمو میدم ، خوبه همه چیش وزن میگیره مرتب ولی تپلی نیست
دختر من هم از ۴۰ روزگیش گیگوز میخوره ولی بصورت کمکی چون بیشتر شیر خودمو میدم ، خوبه همه چیش وزن میگیره مرتب ولی تپلی نیست
1
1402/05/30
faeze k..
به نظرم وقتی نمودار وزن خوب پیش میره و دکتر هم از وزن بچه تون راضیه و خداروشکر مشکلی هم نداشته با گیگوز خب چرا باید عوض کنید !!
بچه گیج میشه اینجوری 😄
بچه گیج میشه اینجوری 😄
0
1402/05/30
faeze k..
سالم بودن و وزن گرفتن خیلی مهم تر از تپلی بودنه ب نظر من
0
1402/05/30
سوال کننده
ممنون ازتون
0
1402/05/30
maryam t.b
شیر خشکی که خیلی چاق کنه بچه رو هم خوب نیست
0
1402/05/30
maryam t.b
وقتی بهش میسازه طبیعی وزن میگیره چرا عوض کنید؟
0
1402/05/30
سوال کننده
اخ پوستی تپل نیس ن اونطوری تپل بشه یکم میخام
بدخوب سیرش نمیکنه خیلی زیادمیخوره
بدخوب سیرش نمیکنه خیلی زیادمیخوره
0
1402/05/30
سوال کننده
هریکساعتم میخوره ۶۰تابعضی وقتا۹۰تا
0
1402/05/30
سوال کننده
مثل شیرخشکای دیگ اسیدچرب امگا۳و۶نداره
0
1402/05/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بهترین شیرخشک، گزینهای است که با دلبند شما سازگاری داشته باشد حالا که شرایط خوب است اصلاً به هیچ عنوان شیر خشک را تغییر نداده و ادامه دهید روند رشد صعودی است و به زودی از این بهتر هم میشود، عزیزم مگر میشود کسی وزن بگیرد اما تپل نشود یا به قول شما گوشت نگیرد؟ خب استخوان بندی ها متفاوت هستند نمیتوانید از یک فرد با استخوان بندی ریز توقع هرکول شدن داشته باشید مبنا را سلامتی دلبندتان قرار دهید وزن خوب است تپلی بیش از حد هم مشکلات جدی خواهد داشت، آنگاه وقتی زیاد وزن بگیرد باید دنبال رژیم برای کاهش وزن باشید، وزن خوب است
بهترین شیرخشک، گزینهای است که با دلبند شما سازگاری داشته باشد حالا که شرایط خوب است اصلاً به هیچ عنوان شیر خشک را تغییر نداده و ادامه دهید روند رشد صعودی است و به زودی از این بهتر هم میشود، عزیزم مگر میشود کسی وزن بگیرد اما تپل نشود یا به قول شما گوشت نگیرد؟ خب استخوان بندی ها متفاوت هستند نمیتوانید از یک فرد با استخوان بندی ریز توقع هرکول شدن داشته باشید مبنا را سلامتی دلبندتان قرار دهید وزن خوب است تپلی بیش از حد هم مشکلات جدی خواهد داشت، آنگاه وقتی زیاد وزن بگیرد باید دنبال رژیم برای کاهش وزن باشید، وزن خوب است
1
1402/05/30
سوال کننده
مرسی دکترعزیز
1
1402/05/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜❤️💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




