سلام دکتر وقتتون بخیر
دکتر جان من دخترم فوق العاده بی اشتهاست بعضی وقتا میخوره غذا ولی اکثرا شیر خودمو میخوره و به شدت به شیرم وابسته ست
وزنشم کمه
آخرین بارماه پیش بردمش بهداشت وزنش 8800 و قدش 77 بود
چند ماهه از 9 ماهگی تقریبا رو این وزن مونده
انواع شربتای مولتی ویتامینم بهش دادم مثل آپو ویتال، زینک پلاس خارجی و سانستول
شربتا رو هم نمیخوره
یکی دو بار اول میخوره ولی دیگه لب نمیزنه مخصوصا طعمش پرتقالیه اصلا دوست نداره واقعا کلافه شدم
غذاهایی که دوس داره ماکارونی، عدس پلو بعضی وقتا ام گوشت مرغ میوه ام فقط هندونه میخوره انگورم فقط آبشو میخوره
باید چیکار کنم صبحانه ام فقط دوس داره نون و پنیر با کمی چایی شیرین بخوره دیگه هیچی بستنی ام میخوره ولی میترسم زیاد بهش بدم
وزنش خیلی پایینه؟ اینم بگم که نمیدونم تاثیر گذاشته یا نه ولی همه ی دندوناش با هم داره درمیاد
الان 3 تا دندون آسیاب با هم داره درمیاره
الانم سرماخورده امروز فقط هندونه و شیر خودم و آب خورده
عدسی و شله زردم براش درست کردم نخورد
پرسش (1402/05/29):
کمبود وزن نوزاد و بی اشتهایی شدید
514
54
1402/05/29
سوال کننده
1
1402/05/29
Maryam M
سلام عزیزم پسر منم خیلی بد غذاس و وابسته ب شیر خودم
0
1402/05/29
Maryam M
آش و ماکارونی رو یکم میخوره
دیگه ملی اسباب بازی و هزار جور کلک ک یچدو سه قاشق بخوره
مولتی بی بی جویس هم امتحان کن من دکتر بردم اینو داد بنظرم بهتره
دیگه ملی اسباب بازی و هزار جور کلک ک یچدو سه قاشق بخوره
مولتی بی بی جویس هم امتحان کن من دکتر بردم اینو داد بنظرم بهتره
1
1402/05/29
Maryam M
فرنی دوس نداره داخلش موز و مغزیجات بریزی ؟
یا کتلت کنارش گوجه هم با کره تفت بدی؟برا وزن گیری؟
یا کتلت کنارش گوجه هم با کره تفت بدی؟برا وزن گیری؟
1
1402/05/29
fatemebano😍😚 ....
سلام عزیزم دختر منم هم همین شرایط رو داره واقعا کلافه شدم چیزی نمیخوره
0
1402/05/29
شادی 🌈
عزیزم وزنشو باید نسبت ب ژنتیک و وزن تولدش سنجید ک کمه یا نرماله.
غذاام بنظر من بدترین کار اینه ک غذاهایی ک دوس داره رو مرتب براش سرو کنین، چون بعد یه مدت همون تعداد انگشت شمار غذارو هم نمیخوره قطعا.
همه چی براش بپزین و اگه نخورد واکنش نشون ندید و جاش چیز دیگه ندید
بعد چند روز میفهمه احساس گرسنگی چیه و باید غذا بخوره تا سیر شه، کم کم شروع میکنه ب امتحان غذاهایی ک لب نمیزده
فقط باید خودت تحملت زیاد باشه و بتونی خودتو کنترل کنی
غذاام بنظر من بدترین کار اینه ک غذاهایی ک دوس داره رو مرتب براش سرو کنین، چون بعد یه مدت همون تعداد انگشت شمار غذارو هم نمیخوره قطعا.
همه چی براش بپزین و اگه نخورد واکنش نشون ندید و جاش چیز دیگه ندید
بعد چند روز میفهمه احساس گرسنگی چیه و باید غذا بخوره تا سیر شه، کم کم شروع میکنه ب امتحان غذاهایی ک لب نمیزده
فقط باید خودت تحملت زیاد باشه و بتونی خودتو کنترل کنی
0
1402/05/29
سوال کننده
نمیدونم اخه اکثرا طعمش پرتقالیه دخترمم بدش میاد
0
1402/05/29
سوال کننده
چون یبوست داره نباید موز بخوره
0
1402/05/29
سوال کننده
کتلتم اصلا نمیخوره همه چی امتحان کردم
0
1402/05/29
سوال کننده
من همه چی میپزم ولی هیچی نمیخوره ناراحت میشم
وزن تولدشم 2600 بوده
وزن تولدشم 2600 بوده
1
1402/05/29
nafas shiramin
عزیزم پسر منم وزنش کمه بهداشت گفته هرچی تلاش کردم یکم وزن بگیره با یه سرماخوردگی همش پرید زیاد حساس نشو درست میشه
0
1402/05/30
سوال کننده
انشاالله
من از استپ وزنیش میترسم
میگم نکنه خدایی نکرده مشکلی باشه
من از استپ وزنیش میترسم
میگم نکنه خدایی نکرده مشکلی باشه
1
1402/05/30
❤️panah❤Rasta❤ 😍
مولتی ویتامین کیدزی فقط طعم لیمو داره ک دختر منم فقط اونو خورد تازه یکم بهتر شده وبواکیدز ک پرتقالی هست هم داره مبخوره ،ولی حتما مولتی کیدزی رو امتحان کن قطره طعم لیمو هم داره و دخترم این مولتی فقط خوب میخورد ک ار ۷ ماهگی همینو میدم چون طعم پرتقالی بدش میومد
1
1402/05/30
❤️panah❤Rasta❤ 😍
کیدزی طعم پرتقالی و موزی هم داره گمونم ولی من لیمو دادم ،طعم موز و گیلاس رو پیدا نکردم ولی دیدم تو نت هست
0
1402/05/30
❤️panah❤Rasta❤ 😍

1
1402/05/30
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
شیردهی شبانه دارید ؟
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
وقتتون بخیر ❤️
شیردهی شبانه دارید ؟
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
0
1402/05/30
سوال کننده
سلام ممنونم عزیزم
بله شبا هم شیر میخوره
نتونستم شیر شبشو قطع کنم
بله شبا هم شیر میخوره
نتونستم شیر شبشو قطع کنم
0
1402/05/30
سوال کننده
چکاپ 1 سالگی نتونستم ببرم
0
1402/05/30
سوال کننده

0
1402/05/30
سوال کننده
اینم نمودار رشدش هست
0
1402/05/30
سوال کننده
اون قسمتی که کم و زیاد شده به اشتباه وارد شده بود
1
1402/05/30
پزشک اوما
عزیزدلم روند رشد دلبندتان قطعاً باید بهبود پیدا کند در قدم اول چکاپ یک سالگی را انجام دهید، هرچند سخت اما حتماً شیردهی شبانه را قطع کنید این مسئله از هر جهت به نفع دلبندتان است، مولتی ویتامین کیدزی طعم موز دارد بدهید یا جایگزین مولتی ویتامین آدزیر داده شود. تنوع غذایی را امتحان کنید ، اگر گوشت و مرغ دوست دارد بدهید، در شکل های مختلف خود کباب باعث وزن گیری است، بستنی وانیلی بخرید داخل آن موز بریزید، پودر آجیل خام بریزید
0
1402/05/31
سوال کننده
گوشتومرغ میدم بهش تا جایی که بتونمولی متاسفانه دخترم مشکل یبوست هم داره و پزشکش توصیه کرده لبنیات و موز تا حد ممکن ندم بهش
روشی هست که شیردهی شبانه رو قطع کنم و اذیت نشه؟
روشی هست که شیردهی شبانه رو قطع کنم و اذیت نشه؟
0
1402/05/31
سوال کننده
بعد دکتر جان من قطره آهان لیپوزوفر فورت بهش میدم رنگ آبی
مشکلی پیش نمیاد با این قطره هایی که گفتین بهش بدم؟
مقدار آهن زیاد نمیشه براش؟
مشکلی پیش نمیاد با این قطره هایی که گفتین بهش بدم؟
مقدار آهن زیاد نمیشه براش؟
0
1402/05/31
سوال کننده
ممکنه دندون درآوردنش جلوی رشدشو گرفته باشه؟
1
1402/05/31
پزشک اوما
بابت یبوست چه قطره ها و داروهایی میدهید؟
کیدزی آهن ندارد مولتی ویتامین است جانم آن را در کنار آهن فعلی بدهید ، رویش دندان هم بله قطعا دخیل است ولی بههر حال استپ وزنی نیازمند ارزیابی است
کیدزی آهن ندارد مولتی ویتامین است جانم آن را در کنار آهن فعلی بدهید ، رویش دندان هم بله قطعا دخیل است ولی بههر حال استپ وزنی نیازمند ارزیابی است
0
1402/06/01
سوال کننده
فوق تخصص گوارش دو تا دکتر بردم هردوشون پودر پیدرولاکس رو گفتن دادم
و رژیم غذاییش
البته الان دو سه روزه اسهال داره
خطر نداره؟
و رژیم غذاییش
البته الان دو سه روزه اسهال داره
خطر نداره؟
0
1402/06/01
سوال کننده
بله ممنون
آخه کیدزی رو پیگیری کردم گیر نمیاد طعم موزش
میخوام آدزیر بگیرم
اونم میزان آهنشو زده بود 15 میلی گرم
میخواستم ببینم اگه اونو بگیرم بازم قطره آهنشو بدم؟
آخه کیدزی رو پیگیری کردم گیر نمیاد طعم موزش
میخوام آدزیر بگیرم
اونم میزان آهنشو زده بود 15 میلی گرم
میخواستم ببینم اگه اونو بگیرم بازم قطره آهنشو بدم؟
1
1402/06/01
پزشک اوما
عزیزدلم اگر اسهال پیدرولاکس را ندهید نه رفع شود، موز بدهید،، سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تیره شده بدهید تا اسهال ادامه نیابد چون باعث کم آب شدن بدن است.
اگر آدزیر گرفتید دیگر آهن مجزا لازم نیست
اگر آدزیر گرفتید دیگر آهن مجزا لازم نیست
1
1402/06/01
سوال کننده
بله ممنون از راهنمایی های کاملتون انشاالله خیر ببینید خیلی لطف کردین❤️🙏
1
1402/06/01
سوال کننده
stk: |~|11|~|18_col
1
1402/06/01
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربانم ، امیدوارم که در پناه امن خدا باشین و از دعای خیلی زیباتون ممنونم 🩷🌸🩷🌸
1
1402/06/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
1
1402/06/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/06/02
سوال کننده
ممنونم عزیزم محبت دارین
1
1402/06/03
پزشک اوما
جان دلم هستيد ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




