سلام خانم دکتر وقت بخیر
دختر من مدل نشستنش این شکلیه که دو زانو میشینه یا مثلا دستشو عمود بدنش میکنه لم میده
یک ماه پیش بردم بهداشت گفتن اگه ننشست ببر آمپول ویتامین د بزن
الان نمیدونم این مدل نشستن درسته یا باید ببرم برا آمپول؟
ممنون میشم اگر دوستان تجربه مشابهی دارن بگن
اینم بگم ک سینه خیز و چهار دست و پا میره و از لوازم میگیره بلند میشه
یازدهش تموم شده
ممنون
پرسش (1402/05/27):
نشستن نوزاد یازده ماهه
607
44
1402/05/27
سوال کننده
0
1402/05/27
سوال کننده
آها یادم رفت بگم تو حموم ک میبرم میشونمش توی تشت درست میشینه ولی بعد دوباره همون حالت لم دادم و یه وری میشینه
0
1402/05/27
♡♡ .
طوری نیس عادیه
0
1402/05/27
♡♡ .

مثه دختر من😂😂
1
1402/05/27
❤mahur❤ ❤mahak❤
پسرخاله منم این مدل بود🤣🤣
0
1402/05/27
♡♡ .
الان یجا بند نمیشه دهنمو سرویس کرده🤣🤣
1
1402/05/27
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیییییزم مثل پادشاها لم میده این مدلیه دیگه 😁❤️
0
1402/05/27
❤mahur❤ ❤mahak❤
اتفاقل اونم بند نمیشه دیگه🤣🤣🤣
0
1402/05/27
سوال کننده
آخی عزیزم 😂😍 آره همینجوری لم میده تازه یکم نشسته تر
0
1402/05/27
سوال کننده
تازه شارژر منم میگیره دستش مث اینا ک لم میدن قلیون میکشن 😂
0
1402/05/28
مرضیه ۷۵
ای خدااا چه گوگولیه😍😍😍
0
1402/05/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم اگر مجموعا دلبندتان توانایی مستقل نشستن را دارد جای نگرانی نیست ولی میتوانید برای اطمینان همه جانبه با متخصص اطفال هم مشورت کنید ❤️❤️
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم اگر مجموعا دلبندتان توانایی مستقل نشستن را دارد جای نگرانی نیست ولی میتوانید برای اطمینان همه جانبه با متخصص اطفال هم مشورت کنید ❤️❤️
0
1402/05/28
سوال کننده
سلام خانم دکتر
رو دو زانو مستقل میشینه پاهاشو پخش میکنه
رو دو زانو مستقل میشینه پاهاشو پخش میکنه
0
1402/05/28
سوال کننده
دستشم تکیه گاه میکنه میشینه ینی کاملا نشسته است اما یه دستش کج میذاره رو زمین
0
1402/05/28
سوال کننده
ولی رو دو زانو ک میشینه دستشو تکیه گاه بدنش نمیکنه خودشو نگه میداره
0
1402/05/28
پزشک اوما
عزیزم بنابراین بنظر مشکلی نیست باز با دیدن بهتر میتوان نظر داد
1
1402/05/29
سوال کننده
ممنون از شما ❤️
1
1402/05/29
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌸❤️🌸
0
1402/08/24
سارا کیانی
سلام عزیزم خوبی بچه شما الان دیگه کامل میشینه؟
0
1402/08/24
سارا کیانی
پسر منم مدل دختر شماست نگران شدم
0
1402/08/24
سارا کیانی
بردی دکتر؟ویتامین d تزریق کرد براش؟
0
1402/08/25
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی
0
1402/08/25
سوال کننده
نه نگران نباش برا پسرت
0
1402/08/25
سوال کننده
چند روز بعد اینکه دوازده ماهش شروع شد نشست
0
1402/08/25
سوال کننده
دیار کلا تو حرکاتش یکم تنبله
چند روز پیش هم بلند شد وایساد بدون کمک
بعدش دیگه یادش رفت 😂😂😂
چند روز پیش هم بلند شد وایساد بدون کمک
بعدش دیگه یادش رفت 😂😂😂
0
1402/08/25
سوال کننده
احتمالا پسر شما هم همینحوره اگه مکملاشو بهش کامل میدی جای نگرانی نیس
0
1402/08/25
سارا کیانی
ممنونم مامان دیار عزیز
0
1402/08/25
سارا کیانی
پسر منم تنبله
0
1402/08/25
سارا کیانی
الان میتونه وایسه وقتی جایی رو میگیره اما هنوز درست درمون نمیشینه
0
1402/08/25
سارا کیانی
آره میدم ايشالله که مشکلی نباشه
0
1402/08/25
سارا کیانی
ممنونم که جواب دادی عزیزم😍😍😍😍😍
0
1402/08/25
سارا کیانی
ایشالله سالم باشه دیار جون❤️😘🙏🏻
0
1402/08/25
سوال کننده
دیار هم همینجوری بود وایمیساد از پشتی میگرفت بلند میشد ولی نمینشست
خون به دل من شد تا نشست
جوش نزن میشینه
خون به دل من شد تا نشست
جوش نزن میشینه
0
1402/08/25
سوال کننده
قربانت ❤️
0
1402/08/25
سوال کننده
زنده باشی همچنین گل پسر شما ❤️❤️
0
1402/08/25
سارا کیانی
ممنونم عزیزم باهاش تمرین کردی یا خودش نشست؟
0
1402/08/25
سارا کیانی
فدای محبتت عزیزم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
0
1402/08/25
سوال کننده
میذاشتم تو بغلم ولی خب تنبلی میکرد باز دراز میکشید
در واقع خودش نشست
در واقع خودش نشست
0
1402/08/25
سوال کننده
😘😘
0
1402/08/25
سارا کیانی
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی ایشالله گل دخترت همیشه سالم باشه 😘😘😘😘😘😘🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
0
1402/08/26
سارا کیانی
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




