سلام روزتون بخیر،من دوقلو زایمان طبیعی کردم و از یک هفته بعد زایمان خارش دستها و کمی بدنم شروع شده و دون دون ریز میزنم دستهام خیلی میخاره از چیه،خدا خیرتون بده راهنمایی کنید خیلی خارش داره
0
1402/05/25
سوال کننده
الان 15روزه زایمان کردم و یک هفته ک اینجوری شدم
0
1402/05/25
الی حسینی
حساسیت گرفتی عزیزم برو دکتر قرص یا آمپول میده خوب میشی
0
1402/05/25
سوال کننده
رفتم آزمایش چکاپ هم دادم قرص هیدروکسی زین داده ولی بازم خوب نشده
1
1402/05/25
atefe k
دوقلو طبیعی اوردی؟!
واقعا؟!
واقعا؟!
0
1402/05/25
سوال کننده
آره عزیزم
0
1402/05/25
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دوقلو رو چجوری طبیعی اوردی 🤔🤔🤔 انشالله ک قدمشون خیر باشه براتون ماشالله بهت شیر زن
منم بعد زایمان البته سزارین حساسیت پیدا کردم برای من موندگار شدو حساسیت شدیدی هم دارم انشالله ک برای شما زود رفع بشه
منم بعد زایمان البته سزارین حساسیت پیدا کردم برای من موندگار شدو حساسیت شدیدی هم دارم انشالله ک برای شما زود رفع بشه
0
1402/05/25
سوال کننده
خداروشکر ب اون سختی ک فکر میکردم نبود اصلا
این حساسیت فعلا خیلی اذیت میکنه دستام ایقد خاروندم زمخت شده
این حساسیت فعلا خیلی اذیت میکنه دستام ایقد خاروندم زمخت شده
0
1402/05/25
سوال کننده
شما حساسیتتون چجوریه؟
0
1402/05/25
atefe k
فقط میتونم بگم دمت گرم😅
در مورد حساسیت نظری نمیتونم بدم 😂
در مورد حساسیت نظری نمیتونم بدم 😂
0
1402/05/25
فاطمه ..... ......
عزیزم حساسیتتون اگ خارش و کهیر هستش
برید متخصص اسم و الرژی
بگید با توجه شرایطتون پلاسما تراپی انجام بدن
من ۳ سالی درگیر خارش بودم
خارش کل بدن
در حدی که گریه میکردم دیگه از کلافگی
۱۲ جلسه انجام دادم
کلا رفت که رفت
و پوست و مو و ناخنمم خیلی خوب شد😄
برید متخصص اسم و الرژی
بگید با توجه شرایطتون پلاسما تراپی انجام بدن
من ۳ سالی درگیر خارش بودم
خارش کل بدن
در حدی که گریه میکردم دیگه از کلافگی
۱۲ جلسه انجام دادم
کلا رفت که رفت
و پوست و مو و ناخنمم خیلی خوب شد😄
0
1402/05/25
فاطمه ..... ......
درمان حساسیت اصلا قرصای ضد حساسیت نیست
من ۳ سال انواع قرصو خوردم
تا ۱۲ ساعته اثر قرصا هست خوبی
بعد باز روز از نو
من ۳ سال انواع قرصو خوردم
تا ۱۲ ساعته اثر قرصا هست خوبی
بعد باز روز از نو
0
1402/05/25
فاطمه ..... ......
ولی واسه تسکین موقتش
لوسیون بدن آووکادو سینت ایوز St Ives Hydrating Avocado حجم 621 میلی لیتر
این عالی هستش
لوسیون بدن آووکادو سینت ایوز St Ives Hydrating Avocado حجم 621 میلی لیتر
این عالی هستش
0
1402/05/25
مامان ترانه وبهانه
تروخدا دو قلوطبیعی؟؟ چجوری؟ تعریف کن؟؟
0
1402/05/25
مامان ترانه وبهانه
انشاالله 120ساله بشن
0
1402/05/25
مامان ترانه وبهانه
من چقدر دوست داشتم دوقلو داشته باشم طبیعی بدنیا بیارم
0
1402/05/25
سوال کننده
مثل زایمان طبیعی دیگه دخترم ک دنیا اومد پشت سرش ماما گفت دردت اومد دوباره زور بزن تقریبا سه دقیقه بعدش پسرم دنیا اومد سخت بود ولی ن ب سختی سزارین ک بعدش دردات شروع میشه
0
1402/05/25
سوال کننده
تشکر عزیزم،🌺🌹🌺
0
1402/05/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
سطح آنزیم های کبدی چک شده ؟ بهجای هیدروکسی زین،، سیتریزین را امتحان کنید
سطح آنزیم های کبدی چک شده ؟ بهجای هیدروکسی زین،، سیتریزین را امتحان کنید
0
1402/05/26
فاطمه ..... ......
🥰😍
0
1402/05/26
سوال کننده

0
1402/05/26
سوال کننده

0
1402/05/26
سوال کننده

0
1402/05/26
سوال کننده

0
1402/05/26
سوال کننده
اینا جواب چکاپ ک دکتر واسم نوشت هستش،میشه ببینید ک خوبه یا ن
0
1402/05/26
پزشک اوما
جان دل بایت بالا بودن تری گلیسیرید و کلسترول چه تصمیمی گرفته شد؟
0
1402/05/26
سوال کننده
گفتن فقط غذاهای چرب نخورم
0
1402/05/26
سوال کننده
میتونه حساسیتم ب خاطر همین باشه؟
0
1402/05/27
پزشک اوما
بله نازنینم به متخصص داخلی مراجعه کنید و سیتریزین را هم تست کنید
0
1402/05/27
سوال کننده
سیتریزین واسه شیردهی مشکل نداره؟
0
1402/05/27
پزشک اوما
خیر ایمن است
1
1402/05/27
سوال کننده
تشکر خدا خیرتون بده
0
1402/05/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و الهی که همیشه شاد باشید ❤️🌸❤️🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



475

