سلام خانم دکتر ،من ترشحات زرد رنگ مایل به سبز دارم جسارتا ،چندین بار در روز باید لباس زیر عوض کنم و گاهی هم همراه با درد هست ،درد زیرشکمی و درد واژن .گاهی هم احساس فشار در واژن دارم چکار باید بکنم
0
1402/05/20
پری امینی
عفونته برو پیش دکترت دارو بده
0
1402/05/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟ سوزش یا خارش ندارید ؟ مشکلات ادراری ندارید ؟ آخرین بار کی طول سرویکس چک شده و چند بوده ؟
ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟ سوزش یا خارش ندارید ؟ مشکلات ادراری ندارید ؟ آخرین بار کی طول سرویکس چک شده و چند بوده ؟
0
1402/05/20
سوال کننده
سلام خانم دکتر.سوزش و خارش ندارم.گاهی بله بوی نامطبوعی داره.امشب چون درد داشتم بیمارستان مراجعه کردم گفتن بستری بشم که من نپذیرفتم یه تست واژینال با گوش پاک کن مانند بود گرفتن نتیجه منفی شد ،کیسه آب هم گفتن طوریش نیست .پس چرا اینقدر درد و ترشح دارم
0
1402/05/20
سوال کننده
تکرر ادرار خیلی زیادی دارم
0
1402/05/21
مامان پریسا
طول سرویکست چند بود
0
1402/05/21
سوال کننده
باید سونو بشم تا متوجه بشیم؟
1
1402/05/21
پزشک اوما
جان دلم سفیسکیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف کنید اما 3 روز از شروع درمان که گذشت، اطلاع دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
0
1402/05/21
پزشک اوما
آخرین بار کی طول سرویکس چک شده و چند بوده ؟
0
1402/05/21
سوال کننده
ببخشید طول سرویکس در سونو مشخص میشه که نگاه کنم بهتون بگم؟
0
1402/05/21
پزشک اوما
بله عزیزم عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/05/22
سوال کننده
خانم دکتر من درد دارم میشه ازمایشم رو ببینید لطفا
0
1402/05/22
سوال کننده

عفونت دارم من ؟
0
1402/05/23
پزشک اوما
جانم سفیکسیم زا. شروع کردید ؟ بله عفونت دارید
0
1402/05/23
سوال کننده
نه هنوز چون بهم گفتن تو کشت عفونت نیست.الان شروع کنم پس؟روزی یک عدد فرمودین؟
0
1402/05/23
پزشک اوما
بله جانم شروع کنید
0
1402/05/24
سوال کننده
سلام خانم دکتر ،من آزمایش رو آزمایشگاه دیگه تکرار کردم و عفونت ندارم پس دلیل این ترشحات و اینقدر تکرر ادرار چیه ؟فشار به واژن که دارم طبیعیه؟
0
1402/05/24
سوال کننده
الان باز سفکسیم بخورم یا نه ،من سوزش خارش اینا ندارم ولی مرتب دارم از شدت ترشح لباس زیر عوض می کنم و مرتب دست شویی میرم.خانم دکتر یه دندون هم دارم که نیاز به عصب کشی داره الان پانسمان کردم میشه ازین باشه؟
0
1402/05/24
پزشک اوما
جان دلم چه بگویم من از ابتدا توصیه به درمان داشتم و دارم شما ترشحات واژینال دارید این مساله ارتباطی به. آزمایش ادرار ندارد و خیر هیچ ارتباطی به دندان ندارد
0
1402/05/24
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز،یعنی با وجود اینکه آزمایش کشت عفونت نداشتم دارو مصرف کنم.چشم
0
1402/05/24
سوال کننده

این آخرین سونو من هست اینجا طول سرویکس قید نشده
0
1402/05/25
پزشک اوما
عزیزدلم کشت برای ادرار است نه ترشحات واژینال، عفونت ادراری با عفونت واژینال دو مقوله متفاوت از هم هستند مثل این است که سرما بخورید بعد بگویید چرا برای من آنتی بیوتیک تجویز شده منکه دندان درد ندارم، من درمان عفونت واژینال دادم نه درمان عفونت ادراری اما شما مراجعه کنید پزشکتان برحسب نتیجه بررسی حضوری تصمیم گیری کند مصرف نکنید تا مراجعه داشته باشید، طول سرویکس هم باتوجه به دردها وحس فشار در واژن چک گردد
0
1402/05/26
سوال کننده
سلام خانم دکتر ،ممنون از صبوری شما و پاسخ گوییتون
0
1402/05/26
سوال کننده

این جواب سونو هست خانم دکتر
0
1402/05/26
سوال کننده
ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید
0
1402/05/26
سوال کننده
طول سرویکس ۳۲ برای هفته ۲۷ که من هستم کمه؟
0
1402/05/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
0
1402/05/27
سوال کننده
سلام مجدد.نه دکتر چیزی نگفتن بهم.نیاز هست ؟
0
1402/05/27
سوال کننده
از دید شما طول سرویکس پایین هست؟
0
1402/05/27
پزشک اوما
رو به پایین است اگر درد نداشتید خیلی شرایط نگران کننده نبود اما چون درد ندارید فردا حتما به پزشکتان مراجعه کنید تا درمورد پرولوتون تصمیم گیری کند و فعلا شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید ، درمان عفونت را هم پیگیری کنید و استراحت فراوان داشته باشید
0
1402/05/27
سوال کننده
سلام مجدد..برای عفونت همون سفکسیم ۴۰۰ رو روزی یک بار دارم مصرف می کنم.خوبه؟
پس با توجه به شرایطم مسافرت نمیتونم برم درسته؟
پس با توجه به شرایطم مسافرت نمیتونم برم درسته؟
0
1402/05/27
پزشک اوما
بله جانم فعلا سفر نروید. با مصرف سفیکسیم شرایط بهتر نشده ؟
0
1402/05/27
سوال کننده
فعلا سه شب هست که مصرف می کنم ،وقتی رانندگی می کنم یا راه برم بشینم بدتر میشه انگار ..هنوز ترشحات سفید گاهی زرد و سبز رنگ بدون بو. و سوزش دارم خیلی لباس زیر عوض می کنم
0
1402/05/27
پزشک اوما
شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید و. استراحت خود را افزایش دهید و با نتیجه سونوگرافی به پزشکتان مراجعه کنید
0
1402/05/27
پزشک اوما
بابت ترشحات اگر با سفکسیم تا فردا بهتر نشد اطلاع دهید
1
1402/05/28
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر
0
1402/05/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
0
1402/05/30
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز.من به دکترم مراجعه کردم بابت طول سرویکس ۳۲ گفتن خوبه .بابت ترشحات سبز رنگ گفتن طبیعیه و دارو نمی خواد .ولی چون کم نمیشه و مدام باید لباس زیر عوض کنم و می ترسم باعث زایمان زودرس بشه این عفونت واژینال می خوام دارو مصرف کنم.مرکز بهداشت بهم گفتن مترونیدازول مصرف کنم.شما صلاح می دونید شروع کنم ؟چند ساعت یکبار؟
0
1402/05/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
مترونیدازول ایمن است نگران نباشید هر ۱۲ ساعت یک عدد مترونیدازول ۵۰۰ میلیگرم برای ۵ تا ۷ روز استفاده کنید❤️❤️
مترونیدازول ایمن است نگران نباشید هر ۱۲ ساعت یک عدد مترونیدازول ۵۰۰ میلیگرم برای ۵ تا ۷ روز استفاده کنید❤️❤️
1
1402/05/30
سوال کننده
وای وقتی جواب میدین مثل آب رو آتیش می مونین ،قربونتون برم من ..مرسی
0
1402/05/31
پزشک اوما
عزیزدل من هستید مامان گل دوست داشتنی. امیدوارم که همیشه قلبتان در آرامش باشد و الهی که همیشه زنده باشید مهربان بانو ❤️😊😘
0
1402/05/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1402/06/01
سوال کننده
سلام خانم دکتر .من از دوشنبه شب مصرف مترونیدازول رو شروع کردم فعلا بهتر نشدم حالت تهوع زیادی هم دارم..فعلا به روال قبل ادامه بدم یا داروی دیگه ای هم باید اضافه بشه،؟
1
1402/06/01
سوال کننده
ممنونم روزتون هم مبارک عزیزم
0
1402/06/01
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
ممنونم از تبریکت عزیز دل مهربونم ❤️❤️
برای کنترل حالت تهوع میتوانید از نیم ساعت قبل مصرف قرص، دمیترون بخورید ، و فعلا به درمان ادامه دهید
ممنونم از تبریکت عزیز دل مهربونم ❤️❤️
برای کنترل حالت تهوع میتوانید از نیم ساعت قبل مصرف قرص، دمیترون بخورید ، و فعلا به درمان ادامه دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



613

