سلام عرض میکنم خدمتتون من سابقه کم کاری تیروئید دارم و اینکه در حدوداً ۷ ماه پیش یه سقط داشتم و تا یک ماه پیشم آزمایش که میدادم نرمال نبود و ۱۵ تیر آزمایش تیروئیدم ۸.۶ بود که دکترم دوزشو بیشتر کرد روزی نصف ۵۰ میخوردم به جز پنجشنبه جمعه و دیروز آزمایش دادم تی اس اچم شده بود ۴.۲ یعنی تقریباً وارد محدوده نرمال شده میخواستم بدونم که آیا مانعی برای اقدام به بارداری هست یا خیر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1402/05/17





