سلام خانوم دکتر من ۱۴سیکلم امروز صبح زیر شکمم درد میکرد زیاد جدی نگرفت موقع بلند شدن و نشستن یه سنگینی داخل بدنم احساس میکردم و امروز کار خونه انجام دادم بعدازظهرش ترشح با لکه صورتی بعدش رنگش قهوهای شد قطع شد زیاد نبود تو اقدامم میشه بگین براچی بوده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



347
1402/05/15




