سلام بچها تورو خدا جواب بدید استرس گرفتم صبح دخترم واکسنش رو زدم دمای بدنش ۳۷ونیمه ولی تب سنج داخل دهان ۳۸ونیم نشون میده اصلش کدوم سرش و دهنش از بدنش داغتره یک ساعت پیش استا دادم بهش الان دستمال نم دار سرش میزارم تند تند استا هم پاراکید هس ۱۶قطره اش میشه یدونه و نصف قطره چکان چقدر باید بدم شیاف بزنم الان ؟خیلی هول کردم استرس دارم
0
1402/05/14
گلی .
عزیزم تو این سن اصلا دهانی اشتباهه درست نشون نمیده همون زیر بغلشو باید بگیری
0
1402/05/14
سوال کننده
اخه دهنش و سرش داغتر از بدنش بود گرفتم نمیدونم چرا سرش داغه فقط
0
1402/05/14
گلی .
ببین فواصل ۴ ساعته استا میتونی بدی
اگر تب شدید داشت جوری که با دستمال پایین نیومد باید شیاف بذاری
دکتر اوما ب من یبار گفت اگر تب شدید بود ۳ ساعت بعد قطره میتونی بذاری شیاف
اما اصلش ۴ ساعته
و اینکه ی دونه شیاف برای ۱۰ کیلوگرم وزن
خودت بر حسب وزن بچه نصفش کن یا بیشتر بذار
اگر تب شدید داشت جوری که با دستمال پایین نیومد باید شیاف بذاری
دکتر اوما ب من یبار گفت اگر تب شدید بود ۳ ساعت بعد قطره میتونی بذاری شیاف
اما اصلش ۴ ساعته
و اینکه ی دونه شیاف برای ۱۰ کیلوگرم وزن
خودت بر حسب وزن بچه نصفش کن یا بیشتر بذار
0
1402/05/14
گلی .
پسر منم همینه کلا سرش چند وقته داغ تره
برا دندون
اصل زیر بغلشه از اونجا بگیر
برا دندون
اصل زیر بغلشه از اونجا بگیر
0
1402/05/14
سوال کننده
۸کیلوعه
0
1402/05/14
سوال کننده
علایم دندونم داره
0
1402/05/14
گلی .
اصلا اصلا دستمال نذار روی پیشونیش خوب نیست
دستمال بزن داخل آب ولرم بزن اینجاهاکه میگم
زیربغل. کشاله ران، روی مچ دست، روی ساق پاها
دستمال بزن داخل آب ولرم بزن اینجاهاکه میگم
زیربغل. کشاله ران، روی مچ دست، روی ساق پاها
0
1402/05/14
گلی .
آب حتما ولرم باشه سرد نباشه
0
1402/05/14
سوال کننده
آخه تو دست و پاهاش اصلا تب نداره
0
1402/05/14
گلی .
آها روی شکمش هم یواش جوری که نترسه دستمال نمدار ولرم بذار خیلی خوبه
0
1402/05/14
گلی .
عزیزم اگر زیربغل بالای ۳۷ و ۲ باشه بچه تبداره
0
1402/05/14
گلی .
من پسرم تبمیکنه پاهاش یخ میکنه
0
1402/05/14
گلی .
مراقب باش رو صورتش دستمال نذاری دیگه
0
1402/05/14
سوال کننده
زیر بغلش الان شد ۳۸ونیم
0
1402/05/14
سوال کننده
😭😭😭
0
1402/05/14
گلی .
با این اوصاف بگذرون تا بشه ۳ ساعت اگر نیومد پایین شیاف بذار
وزنش ۸ کیلو تقریبا دم شیاف ببر
وزنش ۸ کیلو تقریبا دم شیاف ببر
0
1402/05/14
گلی .
نترس گلم
0
1402/05/14
گلی .
الان چند ساعت پیش قطره دادی؟
0
1402/05/14
گلی .
توی آب ولرم ی ذره خیلی خیلی کم نمکم بریز
0
1402/05/14
سوال کننده
آستارا هستیم اصلا دکتر و خوب نداره این ساعت
0
1402/05/14
سوال کننده
۱ساعت
0
1402/05/14
گلی .
فقط تنشویه کن
0
1402/05/14
گلی .
پوشکشکامل باز کن شورت بکن پاش
0
1402/05/14
گلی .
تند تند شیر بده بهش
0
1402/05/14
گلی .
من پسرم هفته قبل زدم واکسن تا صبح پوشک پاش نبود تبش ۳۹ بود
0
1402/05/14
گلی .
نهایت تبش تا ۴ صب ۵ صبحه صبور باش توکل کن استرس نگیر
پاشویه تنشویه کن
پاشویه تنشویه کن
0
1402/05/14
سوال کننده
عه
0
1402/05/14
گلی .
دو ساعت دیگه بهش شیاف بزن
0
1402/05/14
سوال کننده
باش عزیزم
0
1402/05/14
سوال کننده
من خیلی هولم
0
1402/05/14
گلی .
اصلا اصلا بچه تب داره پوشک بدترش میکنه باید بازش کنی
0
1402/05/14
گلی .
اگر غذا میخوره کمی آب سیب هم میشه بهش بدی چند قطره
0
1402/05/14
گلی .
منم همینجوری ام
0
1402/05/15
گلی .
لباسشم حداقل باشه
من ی رکابی نازک کرده بودم تنش
دمای خونه هم خنک خنک بود
من تبریزم کامل پنجره ها شب باز بود خونه دماش۲۵ شده بود
من ی رکابی نازک کرده بودم تنش
دمای خونه هم خنک خنک بود
من تبریزم کامل پنجره ها شب باز بود خونه دماش۲۵ شده بود
0
1402/05/15
سوال کننده
لباسش کمه اتاق خنکه
0
1402/05/15
گلی .
و اینکه اگر دیدی تبش خیلی بالا اشکال ندارع ی شیاف بذار
0
1402/05/15
سوال کننده
لااقل دو ساعت بگذره از قطره میزنم
0
1402/05/15
گلی .
آره الان زوده
نهایت ۳ ساعت باید گذشته باشه
ولی در کل ۴ ساعتی روز اول
نهایت ۳ ساعت باید گذشته باشه
ولی در کل ۴ ساعتی روز اول
0
1402/05/15
سوال کننده
یعنی انقدر از واکسن بدم میاد
0
1402/05/15
مریم گلی
پسرمنم برا واکسن ۶ ماهگی بدجور تب داشت از بعدظهر تا نصف شب تو تب میسوخت کلا لختش کردم مرتب پاشویه میکردم و قطره شو میدادم شیر وآب زیاد میدادم
اگه به ۳۸،۵ یا ۳۹ رسید شربتپروفن بده
اگه به ۳۸،۵ یا ۳۹ رسید شربتپروفن بده
0
1402/05/15
gandom
چ شیافی برا بچه میزنین؟
1
1402/05/15
gandom
عزیزم تب دخترت اومد پایین؟
1
1402/05/15
گلی .
سلام تبدخترت اومدپایین؟
0
1402/05/15
سوال کننده
سلام میاد رو ۳۷ بعد ۵ دقیقه میره ۳۸ونیم
0
1402/05/15
سوال کننده
۱ونیم شیاف زدم ولی بازم داغه بدنش با دستمال خیس داغی بدنش رو میارم پایین
0
1402/05/15
سوال کننده
استا ۱۲۵ از نصف بیشتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



281

