پیاز بزار کف پاش ،جوراب پاش کن
شیاف گذاشتم بازم بزارم خطر نداره؟
تند نند شیر بده
پاشویه کن
اگه شرایطش داری پوشکش نکن
سلام به روی ماهتون مامان جان
برقرار باشید 🌹
عزیزم مهمترین نکته در حال حاضر کنترل تب است و می توانید در فواصل 4 ساعته از شیاف کمک بگیرید هیج ایرادی ندارد به علاوه اگر تب بالا بود برای کنترل درجه حرارت بدن از تنشویه و پاشویه کمک گرفته و میزان شیردهی را افزایش دهید ، باتوجه به سن دلبندتان به او آب بدهید و امشب را بیشتر مراقبت کنید 💜
ببخشید دکترجان
کلا خیلی هم بی اشتها شده شیر کم میخوره فرنی و حریره هم نمیخوره و حتی قطره آهن و مولتی نمیخوره عق میزنه
جان دلم بعد تزریق واکسن تا چند روز این شرایط طبیعی است، فواصل شیردهی را کم کنید و اگر طی دو الی سه روز آینده روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد حتما مراجعه کنید 🌹