سلام خانم دکتر عزیز.من سرماخوردم دوسه روزه و دیشب حالم خیلی بدشده بود سرم و ب کمپلکس گرفتم
بچم سابقه زردی داشت ک زیر دستگاه و دارو بهترشده بود ،اما ازدیشب ک من دارو گرفتم احساس میکنم امروز بازپوستش زردشده،ممکنه بخاطر ب کمپلکس بوده باشه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



417
1402/05/13



