درد زایمان از کمر میگیره میاد زیر شکم
دوبار درد ساکت میشه بعد چند دیقه دگ دوباره شروع میشه
اره تقریبا همینطوره ک میگید داره میکشه دردش تو پاهام حتی با استراحتم درد کمرم اروم نشده
درد زایمان از سمت کمر شروع میشه و کم کم توی کل شکمت پخش میشه
اوایل دردها نامنظم و فاصله بین دردها زیاده هرچی میگذره دردها شدیدتر و فاصله دردها کمتر میشه و کل شکمت منقبض میشه
اگه فاصله دردها به نیم ساعت رسید حتما برو بیمارستان
اگه خونریزی یا لکه بینی یا آبریزش هم داشتی فوری برو بیمارستان
این ک میگی قسمت مقعد درد داری از علائم زایمانه
سلام به روی ماهتون مامان گل
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟الان حالتان چطور است ؟
دکترجان شدت نگرفته دردم هرازگاهی فقط یهو دردش میپیچه تو دلم و قط میشه در هر حالتی باشم کمر دردم هست و همش احساس میکنم میخام پریود بشم تو واژن و معقدمم حس فشار و درد هست اما دردها ثابته زیاد نشدن
عزیزدلم اگر حرکات دلبندتان خوب است صبوری کنید تا دردها منظم شوند در غیر این صورت جهت کنترل شرایط و انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید
چشم دکترجان بله حرکاتش خوبه خداروشکر فقط این دردها نشانه ی نزدیک شدن به زایمانه دکتر؟؟
چشم هاتون بی بلا مامان گل و بله البته دردهایی بیانگر روند اصلی زایمان هستند که با گذشت زمان شدت پیدا کرده و فواصل میان آن ها کم شود و الگوی منظم به خود بگیرند ❤️