روغن کرچکم خیلی کم بخور بچت کولیک میکنه بعدا
عزیز انقباض داری باید نوار قلب بگیری
درد زایمانه رحمت داره باز میشه حتما برو زایشگاه
خب انقباض نشونه زایمانه دیگه چرا پشت گوش انداختی زودتر برو نوار قلب بگیر
من هنوزم نمیدونم نوار قلب چرا بگیرم ،
تایم بگیر ببین دردات منظمه یا نه
گل مغربی باید از کجا بخریم؟به چه دردی میخوره؟
داروخانه ها دارن اگ نداشتن عطاری ها.اگ بازم پیدا نشد از اینترنت سفارش بدید. واسه آمادگی دهانه رحمه میگن خیلی خوبه
بچه ها شما گل مغربی شباف میکنید؟
من دکتر بهم گفت روزی 2تا بخور
تو نوار قلب حرکات بچه و. اتقباضاتتو چک میکنن بهت میگن این دردا کاذبه یا برا زایمانته
من دیردز بعد از معاینه نوار قلب رفتم نیم ساعت باید بمونی .....تو معاینه رفتی
سلام انقباض است باید مراقب حرکات جنین باشید با شروع ترشحات خوناب و قهوه ای زمان زایمان نزدیک تر میشه