سلام دکتر عزیز..خسته نباشید پسرم آپتامیل ساده میخوره چندروزه میگردیم پیدا نکردیم داروخانه آپتامیل پرونوترا رو داده میخاستم بدونم فرقش چیه؟ مشکلی نیست اینو بدم؟پسرم کمبود وزن و رفلاکس داره ک بخاطر رفلاکس دارو میخوره شیر خودم رو هم درکنار شیرخشک میدم
پرسش (1402/05/02):
پیدا نشدن شیرخشک آپتامیل و استفاده از آپتامیل پرونوترا ب جاش
3240
43
1402/05/02
سوال کننده
2
1402/05/02
الی ی
اپتامیل پرونوترا بهتره پروبیوتیک داره ماندگاری ش هم دو ساعته
1
1402/05/02
monireh shakoor
پرونوترا بهتره
1
1402/05/02
مریم بخشی
پرونوترا بهتره چون شباهت بیشتری به شیر مادر داره
1
1402/05/02
مریم بخشی
من همیشه در به در دنبال پرونوترام
0
1402/05/02
مریم بخشی
اینقد میگردم تا پیدا کنم
0
1402/05/02
الی ی
منم
0
1402/05/02
الی ی
الان جدید اومده ۹۲ تومن ه
0
1402/05/02
سوال کننده
مرسی دوستان میگن کم یابه این سادشم ب زور گیر میاد موندم چی بدم ک همیشه پیدا بشه🤦♀️
0
1402/05/02
سوال کننده
وزن خوب میده؟
0
1402/05/02
آوا جون ...
منم آپتامیل میدادم این سری شوهرم پرونوترا گرفته
۷وبه ماندگاریش دو ساعته راضی ام
۷وبه ماندگاریش دو ساعته راضی ام
1
1402/05/02
الی ی
آره اپتامیل پرونوترا کمیابه. منم میخواستم اگه پیدا نکردم بیومیل بدم که دیگه پیدا شد
فکر کنم ببلاک و بیومیل بیشتر باشند بازم از خود داروخونه بپرسید
فکر کنم ببلاک و بیومیل بیشتر باشند بازم از خود داروخونه بپرسید
0
1402/05/02
الی ی
دیگه از یکسالگی زیاد وزن نمیگیرن. وزن گیری شون هم به غذا هم بستگی داره نمیشه فهمید به خاطر شیرخشک ه یا نه
0
1402/05/02
سوال کننده
مرسی عزیزم قبل یکسالگی نمیدادین؟ من پسرم کم وزنه
0
1402/05/02
الی ی
چرا از ۹ ماهگی میدادم فکر کنم. دختر من زیاد غذا نمیخورد هرچی وزن گرفته از همین شیر بوده حتما
0
1402/05/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
نمونه جدیدتر و گزینه خیلی خوبی است میتوانید بدهید❤️
نمونه جدیدتر و گزینه خیلی خوبی است میتوانید بدهید❤️
1
1402/05/03
سوال کننده
ممنونم دکتر جان❤️
0
1402/05/03
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
0
1402/05/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/05/04
سوال کننده
خانم دکتر دوروزه میدم خیلی دفع زیاد شده از دیشب تا الان ۴ بار دفع داشته ی مقداری هم خلط داره چ شیرخشکی ب جز این میتونم بدم؟
0
1402/05/04
پزشک اوما
عزیزم یعنی مدفوع خلطی است؟
0
1402/05/04
سوال کننده
ی مقدار خیلی کمی خلط داخلش بود..بافت مدفوع خوب بود اسهال نیست ولی دفع از دیروز ۴ بار بوده دیگ از صب دفع نداشته
1
1402/05/05
پزشک اوما
عزیزم بنابراین ادامهٔ دهید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
0
1402/05/05
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز برا وزن گیری خویه؟؟چند سی سی در شبانه روز برای ۶ ماهگی کافیه؟
0
1402/05/06
پزشک اوما
عزیزم اگر سازگاری نشان دهد بله، برحسب تمایل دلبندتان بدهید اما کمتر از 750 سی سی نشود
1
1402/05/06
سوال کننده
خیلی ممنونم ببخشید زیاد سوال کردم ❤️❤️خدا خیرتون بده🤲🏼
0
1402/05/06
پزشک اوما
عزیزدلم هستید هیچ نیازی به عذرخواهی نیست مامان جان. از دعای خیرتون ممنونم و الهی که همیشه شاد باشید 💜❤️💜
0
1402/05/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/05/06
سوال کننده
خیلی لطف دارین پزشک مهربون و دوس داشتنی همچنین شما❤️❤️
1
1402/05/06
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/05/06
پزشک اوما
ممنونم نازنینم ، مرسی از محبتتون خوش قلب جان❤️❤️
0
1402/05/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شیرخشک نوزاد یک ماهه
- شیر آپتامیل پپتی جایگزین داره ؟؟
- شیر خشک آپتامیل ضداسهالم داره؟ یه شیر خشک ضد اسهال بهم معرفی کنید
- دوستان جایی روسراغ دارید آپتامیل pdf پیداکنم اینترنتی??
- شیرخشک نوزاد ۴۰ روزه
- اسهال نوزاد ۴۵ روزه
- با حساسیت به پروتئین نوزاد چجوری کنار اومدین؟ شیر خشک آپتامیل ضدحساسیتم داره؟
- برای آلرژی به نوزاد آپتامیل اچ آ بدم یا پپتی؟
- لطفا یه شیر خشک معرفی کنید
- قد و وزن گل پسرم کمه.. چه راهکاری رو پیشنهاد میدین؟؟،




