سلام مادران عزیز
بنظرشما ۲۷روز بعد رابطه جواب ازمایش قابل اطمینانه؟ بعد برا من تفسیرش میکنین لطفا بلد نیستم
پرسش (1402/05/01):
زمان انجام ازمایش بارداری
396
31
1402/05/01
سوال کننده
0
1402/05/01
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم چیزی که دکتر به من گفت ده روز بعد از تاخیر پریود کاملا معتبره
ولی اگر پنج شیش روز شد و چندتا مارک بیبی چک زدی و زیر تایمی که اون مارک گفته دوخط شد بپر آزمایشگاه
آزمایش رو زود بدی مجبوری ۴۸ ساعت بعد تکرارش کنی اغلب اوقات
ولی اگر پنج شیش روز شد و چندتا مارک بیبی چک زدی و زیر تایمی که اون مارک گفته دوخط شد بپر آزمایشگاه
آزمایش رو زود بدی مجبوری ۴۸ ساعت بعد تکرارش کنی اغلب اوقات
0
1402/05/01
سوال کننده

0
1402/05/01
سوال کننده
خب گلم من ۱۱روز بعد تاخیر پریودی آز دادم
0
1402/05/01
لی لی (مامان سلین) .
باردار نیستی عزیزم نوشته باید بالای ۲۰ باشه
0
1402/05/01
سوال کننده
بعد من همه بیبیچکام منفی شدن ولی نمیدونم چرا میترسم
0
1402/05/01
سوال کننده
ممنونم عزیزم این میگن لقاح دیر تشکیل شده یعنی چقد دیر
0
1402/05/01
لی لی (مامان سلین) .
الهییی
حتما از پزشک مشورت بگیر حالا یا به خاطر داروی خاصی پریودت عقب افتاده یا شاید عفونت باشه
من تا ۷ روز تاخیر هم موقع اقدام داشتم درصورتی که قبلش پریودم مثل ساعت بود
حتما از پزشک مشورت بگیر حالا یا به خاطر داروی خاصی پریودت عقب افتاده یا شاید عفونت باشه
من تا ۷ روز تاخیر هم موقع اقدام داشتم درصورتی که قبلش پریودم مثل ساعت بود
0
1402/05/01
لی لی (مامان سلین) .
والا پزشک من گفت ملاک ده روزه بعد ده روز آزمایش هر چی گفت همونه
0
1402/05/01
لی لی (مامان سلین) .
این بدن ما خانم ها هزارتا قر و فر داره😑
1
1402/05/01
سوال کننده
ولله دیوونم کرده اق چیه این بدن
0
1402/05/01
سوال کننده
ها راستی من 22خرداد رابطه داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی خوردم 12روز بعدش خونریزی سبک بالخته کردم مث همیشم ولی یکم سبکتر کلا باس پنج شیش تیر پریود میشدم بخاطر قرص اورژانسی و جوشونده هاشد دوم تیر
0
1402/05/01
hana ۱۳۸۰
گلم تاخیرت بدلیل قرص اورژانسی که مصرف کردی
0
1402/05/01
سوال کننده
ممنونم عزیزم. فقط یسوال میشه این ازمایشی ک دادم لقاح بعدش تشکیل شع؟
0
1402/05/01
سوال کننده
بعد من الان روستام اب هواش خنکه از شهرم خیلی فرقه اب هواش تاثیرداره؟
0
1402/05/01
لیلا زمانپور
سلام خوبی بارداری مبارک باشه عزیزم
0
1402/05/01
سوال کننده
😐😐
0
1402/05/01
سوال کننده
این علامت کمتربیشتر چسبیده ب عددم چیه😐
0
1402/05/01
فاطمه ****
چند روز از تایم پریودیت گذشته ؟
0
1402/05/01
سوال کننده
۱۱روز گذشت ازمایش دادم
0
1402/05/01
فاطمه ****
باردار نیستی
0
1402/05/01
سوال کننده
اخ شکرت عزیزم
0
1402/05/01
فاطمه ****
پریود نشدنت برای همون قرص است برو دکتر قرص میده پریود شی .
0
1402/05/01
سوال کننده
الان شانس تو روستام 😔 این قرص منو بهم ریخته کلا
0
1402/05/01
فاطمه ****
منم کلا این قرصاا بهم نمیسازه کلا سعی کن نخوری جز ضرر هیچی نداره برای بدن زن
0
1402/05/01
سوال کننده
من یبار خوردم فقط دیوونم کرده ولی مجبورشدم وقتی نمیسازت چیکارمیکنی
0
1402/05/01
فاطمه ****
سعی کن پیشگیری اوکی کن همسرت کاندوم بذاره
0
1402/05/01
فاطمه ****
نخواد اورژانسی بخوری
0
1402/05/01
سوال کننده
کاندوم بود ولی چون ارضا باکاندوم داخل شد ترسیدم
0
1402/05/01
سوال کننده
بعد چون روزا تخمک گذاری بود دیگه زیاد ترسیدم
0
1402/05/01
سوال کننده
ورم زیر شکم از چیه؟ بیاین توراخدا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




