بچها شماهایی ک آمپول انوکسپارین زدین قبلش آزمایش انجام دادین ک مثبت یا منفی باشه برای اینکه آمپول بزنید یا ن ؟؟؟
اسم آزمایش من نمیدونم چیه اما دکترم بهم گفت باید این آزمایش رو انجام بدید مثبت منفی رو ببینم اگ مثبت بودی بزنی اگ ن ک نمیتونی
اما من سر پسرم یادم نمیاد. آزمایش انجام داده باشم ولی آمپول میزدم تو شکمم تا ۳۰ هفته
پرسش (1402/04/29):
🔴🔴🔴🔴خانمهایی ک آمپول انوکسپارین زدن میاین یه لحظه 🔴🔴🔴🔴🔴
328
46
1402/04/29
سوال کننده
0
1402/04/29
nazgol solo
من چون سخت باردار شدم و یه سقط خود به خودی داشتم دکترم گفت باید بزنی ،هیچ آزمایشی نداده بودم
0
1402/04/29
سوال کننده
مطعمنی ؟؟؟ مثلا شاید بهت نگفته داخل چکاپت اینا بوده ؟؟
0
1402/04/29
فاطمه F
سلام منم یه سقط داشتم دکترم گفت بارداری بعدی باید آنوکساپارین بزنی ولی یه دکتر دیگه رفتم گفت هرموقع باردارشدی باید آزمایش بدی اگه نیاز بود بهت میدم
0
1402/04/29
سوال کننده
آها اسم آزمایش رو نمیدونی گلی ؟؟
0
1402/04/29
مهسا ❣
من قبل از بارداری یه سری ازمایش دادم
فاکتور انعقادی و خودایمنیم مثبت بود
از وقتی که بتام مثبت شد آنوکسا زدم و آسپرین خوردم
فاکتور انعقادی و خودایمنیم مثبت بود
از وقتی که بتام مثبت شد آنوکسا زدم و آسپرین خوردم
0
1402/04/29
سوال کننده
اسم آزمایش اگ میدونید بمن بگین 🥺
1
1402/04/29
مهسا ❣
یعنی چون دو تا سقط داشتم ، دکترم کلی ازمایش نوشت ، معلوم شد این دوتا فاکتور باعث سقط شده
0
1402/04/29
مهسا ❣
متاسفانه اسم پزشکیش رو نمیدونم تو گوگل سرچ کنید شاید بیاد
0
1402/04/29
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/04/29
mina 💓💓
آزمایش پروتئین s
0
1402/04/29
mina 💓💓
اگه پایین باشه باید انکسو بزنی الان منم استفاده میکنم عزیزم و آزمایش انعقادی هم هست
0
1402/04/29
سوال کننده
من اگر دوسال پیش این آزمایش رو انجام داده باشم دیگ نیاز نیست. الان انجامش بدم ؟؟؟
0
1402/04/29
آسیه آA
فکرکنم آپکا باشه
Apca
Apca
0
1402/04/29
mina 💓💓
چرا عزیزم نیازه برای من در حالت عادی پروتئین sاندازه بود ولی وقتی باردار شدم اومد پایین
0
1402/04/29
mina 💓💓
دکتر گفت حتما باید تا آخر بارداری این آمپول رو ادامه بدی
0
1402/04/29
Fateme Manane Alisan
سلام من هیچ آزمایشی ندادم ولی چون سقط داشتم آمپول میزدم
0
1402/04/29
سوال کننده
هزینش چقدر بود
این گفتن یک خوردی میشه
این گفتن یک خوردی میشه
0
1402/04/29
سوال کننده
واقعا مطمئنی
0
1402/04/29
سوال کننده
منم سقط داشتم قبل پسرم دوتا سر پسرم هم زدم اما این یکی گفت باید بدم آزمایش
0
1402/04/29
mina 💓💓
من با چکاپ بارداری دادم کلی شد ۲ونیم
1
1402/04/29
zahra75 B
سلام گلم من بخاطر سقطام آزمایش دادم بخاطر مشکل ایمنی انعقادی دکترم گفت باید بزنی ولی یادم نیست دقیق چه آزمایشی بودش ولی تو آزمایشای ساده انعقادی مشخص نشد آزمایشای پیشرفته تر دادم مشخص شد
0
1402/04/29
zahra75 B
خب برات ننوشت دکترت؟
0
1402/04/29
سوال کننده
اففففففف چقدر هزینه ها زیاد. شده 🤕🤦
0
1402/04/29
سوال کننده
ن چون گفت اگر پیدا کردی دیگ نیاز نیست بدی این آزمایش رو
منم گفتم برم آزمایشگاهی ک سر پسرم میرفتم شاید اونجا این آزمایش رو انجام دادم داشته باشن تو سیستم
منم گفتم برم آزمایشگاهی ک سر پسرم میرفتم شاید اونجا این آزمایش رو انجام دادم داشته باشن تو سیستم
0
1402/04/29
mina 💓💓
من کلا قبل بارداری و بعد بارداری یه عالمه آزمایش دادم و هزینه دادم قبل بارداری برام یه آزمایش نوشت۸میلیون پولش شد
0
1402/04/29
سوال کننده
من از اول بارداری تا الان ۵ تومن خرج شده حالا تا بعدش ببنیم چی میشه
وقتی تکمیلی نباشه خیلی بده
وقتی تکمیلی نباشه خیلی بده
0
1402/04/29
mina 💓💓
من تا الان نزدیک ۷۰تومن خرج کردم تازه طبیعی هم باردار شدما
1
1402/04/29
mina 💓💓
هرسری داروهامم نزدیک ۲در میاد
0
1402/04/29
سوال کننده
بارداریت پر خاطره مگ
چرا ؟؟
چرا ؟؟
1
1402/04/29
بهار راد
منم ازمایش ندادم فقط چون قبلش دو تا سقط خود به خودی داشتم دکتر نوشت برام
0
1402/04/29
mina 💓💓
اره من سه تا سقط داشتم الانم سرکلاژ شدم
0
1402/04/29
سوال کننده
عزیزم ان شالله بسلامتی بگذرونی
1
1402/04/29
... ......
من ازمایش ندادم ولی چون استراحت مطلق بودم دکتر گفت باید بزنی چون تحرک نداری ممکنه خونت لخته بشه
1
1402/04/29
mina 💓💓
سلامت باشی عزیزم
1
1402/04/29
mina 💓💓
همچنین
0
1402/04/29
سوال کننده
سر پسرم هم دکترم بهم اینجوری گفت
ینی نیازه حتما آزمایش بدی
ینی نیازه حتما آزمایش بدی
0
1402/04/29
nilay mn
مهسا جان سلام عزیزم منم دوتا سقط داشتم سوالایی ازتون دارم
تلگرام دارید؟؟
تلگرام دارید؟؟
0
1402/04/29
مهسا ❣
سلام عزیزم تلگرام دارم ولی واقعا با فیلتر شکنام درگیرم نمیتونم بازش کنم . اگر اذیت نمیشی همینجا بپرس . یا یه تاپیک بزن بریم اونجا حرف بزنیم . با عرض پوزش 🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- امپول انوکسپارین بزنم یا ن؟
- استفاده انوکسپارین وآسپرین در باردازی
- کسایی که از امپول انوکسپارین استفاده میکنید
- تفسیر سونوگرافی آنومالی و داپلر
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان




