سلام خانما و پزشک عزیز وقتتون بخیر باشه، حرکات بچه م اینجوریه که یه روز خیلی شیطونه یه روز تقریبا آروم، از ساعت ۱،۲ دیشب حس میکنم حرکاتش کم شده ، الان نیم ساعت پیش یه لیوان آب قند و یه قاچ بزرگ خربزه خوردم و به پهلوی چپ خوابیدم تو نیم ساعت ۵ تا حرکت کم داشت لگد نبود در حد حرکت کم. تو شهرمون بیمارستان خارج شهره برم ان اس تی، شوهرمم نیست ، یبار دیگه آب قند بخورم؟ چیکار کنم چون فیلم هم کاهش حرکت داشت آب قند میخوردم تکوناش بهتر بود، ممکنه خواب باشه الان؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



444
1402/04/28




