سلام من یک سال نیمه سزارین شدم با بی حسی از کمر ۶ ماه بعد موقع زیاد کار میکردم یا وامیستادم سمت راست کمرم تو گودی درد میگرفت ولی با استراح ت خوب میشه تا یک ماه پیش دفعه همون سمت انقدر دردش زیاد شد که میلنگیدم یکی گفت عفونت داری یکی گفت بخاطر شیردهی...خلاصه چرک خشک کن انواع مسکن کلسیم ولی اصلا هیچ فایده نداره تازه سمت چپ هم که هیچوقت درد نمیکرد درد میگیره تا حدی شده که نمیتونم ساده ترین کار هام انجام بدم یهو تیر میکشه که عرق سرد و لرزش میگیرم کسی همچین مشکلی داشته توروخدا اگر تجربه ای دارین کمک کنید حتی ظرف خونمم دیکه نمیتونم بشورم ممکنه واسه بی حسی باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



265
1402/04/20



