من یه فیکساتور خریدم گیاهیه هم تقویت مژه اس هم ابرو
یکی از دوستای منم مشکل شما رو داشت وازلین اصل از عطاری خرید به مژه هاش زد خیلی خوب شده بود
وازلین قبلا زدم تاثیر نداشت
پک تقویت مژه اکسیلیا بگیر
عااالیه
فقط سرم تقویتی سریتا
هر چی بگی امتحان کردم فقط همین جواب داد
من از خیلیا پرسیدم همه سریتا رو معرفی کردن
قطره اکسلیا بگیر عالیهههه
از سریتا خیلی بهتره
اره منم تعریف سریتارو زیاد شنیدم
پماد ویتامینآ بزن با برس ریمل ب مژه ها هرشب قبل خواب با وازلین یه هفته چندبرابر میشه خودم امتحان کردم
ویتامین اد معمولی یا چشمی؟
من کاشت دایم داشتم بادست کندم مژهام همه شون کنده شده کلا در حد چند تار مژه موند برام اینو امتحان کردم قشنگ بلند وپرپشت دراومد