نباید بند بیاری این طبیعیه.
تا یکسال بچه ها سکسکه میکنن
گلم حتما حتما آروغشو بگیر. آروغ نگیری سکسکه میکنه. بعدشم رفلاکس
حدودا 20 دقه رو شونت نگهش دار
اصلا سعی نکن سکسکه شو بند بیاری خدایی نکرده باعث خفگی میشه.مامان و خاله ی من میگن داره روده و معده بزرگ میکنه وقتی سکسکه میکنه و طبیعی هست
یکم ویگه شیر بده بند میاد
سلام به روی ماهتون مامان جان
اقدامی لازم نیست ، آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید ، فواصل شیردهی کمتر از یک ساعت و نیم نشود و اگر مکررا سکسکه ادامه داشت و با علامت غیرمعمول دیگری همچون بالا آوردن شیر همراه بود جهت ارزیابی از نظر رفلاکس مراجعه کنید 🌸
آروغ هم ک میگیرم سکسه میکنه
آخه اذیت میشه
واسه همین میخوام واسه بند آوردنش اقدام کنم
عزیزم نمیتوانید در این سن کاری کنید. برای حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید و جهت ارزیابی رفلاکس مراجعه کنید