سلام خانما
من شرایط دکتر رفتنو ندارم تا ۷ ۸ روز دیگه..حالا میرم دستشویی خودمو خشک میکنم رو دستمال ترشحاتم سبز رنگه.
عفونتم پنیری شکل نیست.
حالا نمیدونم سفکسیم بخورم یا مترونیدازول
پماد واژینالم نمیدونم کلوتریمازول بدرد نوع عفونتم میخوره یا نه
چه کنم
اینم بگم که خارش ندارم
هرکی بلده راهنمایی کنه ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



332
1402/03/27




